Filmvenn Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Sto ingenting på hovedsida hans heller så jeg. Egentlig et minus(men samtidig et pluss? ) for Roskilde at du bare får vite om dagene via artistene og media om hvilken dag de spiller på før uti mai. Uansett så drar jeg på hele festivalen pluss warm-up`en uansett så det spiller ikke noe rolle for min del. Kan visstnok komme en headliner på mandag eller tirsdag ifølge folk på Facebook-sida(men ikke funnet noe fra festivalens offesielle Facebook-fyr). Uansett så er det slipp på onsdag igjen. Forventer vel at flere headlinere skal begynne å komme nå, hvertfall i april at det skal komme en ordentlig headliner hver uke(mener da som Motorhead og Them Crooked Vultures). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 De har vel en grunn til sine valg.. Noen som har en idè om hvordan jeg kan overtale foreldre om å være med til roskilde? Pappa nekter å sove i telt, og mamma virker ikke keen på noe med roskilde å gjøre.. Se tech n9ne opptre er seriøst en sykt stor drøm! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Få med faren din på å sove på et hotel istedet. I tillegg betaler du alle utgiftene for han og legger ut for pilsen hans. Da skal du se at han blir lysten på å være med Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Music teaser: We've got a British band for you. Faithful Roskilde fan - and now also blogger - Alexander gets to release this one in his own Roskilde space very soon: http://www.roskilde-festival.dk/uk/blog/blogger/aleg_one/ Kasabian kanskje? Endret 15. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 LCD Soundsystem har skrevet opp Roskilde på tour-sidene dems. 07/01/10 lcd soundsystem in Roskilde roskilde festival Denmark Lenke til kommentar
Badering Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 LCD Soundsystem blir fett. Øker også kanskje sjangsen for at Arcade Fire tar turen innom, da de har pleid å spille med James Murphy + at de rekker det akkurat etter at de spiller på hove. Kanskje jeg bare er desperat, men det hadde virkelig gjort seg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Det er flere myspacerykter som svirrer: The Asteroids Galaxy Tour Jacob Kirkegaard Salongorkesteret Roberto Fonseca Wigga Team Extreme Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Kasabian og Wild Beats bekrefta Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Meh, ikke noen spennende navn akkurat. Når har de sluppet de store headlinerne tidligere år? Det er vel bare Muse som er headliner hittil? Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Meh, ikke noen spennende navn akkurat. Når har de sluppet de store headlinerne tidligere år? Det er vel bare Muse som er headliner hittil? Them Crooked Vultures blir nok også regna som headliner. Ellers gleder jeg meg stoooort over Kasabian. Sitter å håper på RATM nå, da hadde jeg kunne dødd lykkelig (det er btw jeg som skal kysse Olum med tunga hvis de kommer). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Motorhead og Them Crooked Vultures. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fingers crossed for Justice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Få med faren din på å sove på et hotel istedet. I tillegg betaler du alle utgiftene for han og legger ut for pilsen hans. Da skal du se at han blir lysten på å være med Får man tak på hotell unbder den tia, altså? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Noen erfarne Roskilde-junkies som veit hva sjangsen for å finne campingplass er den 1. juli? Endret 20. mars 2010 av Cunt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Du finner vel til slutt, men er litt vanskelig. Spesielt hvis dere er flere. Men sånn generelt sett så har vaktene driti i om folk sover litt utenfor linjene etter de første dagene på warmup`en. Første dagen(e) derimot er de som regel veldig nazi og veldig lite behjelpelig for noen som sliter med dette. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Går ut i fra at de plassene som er igjen da ikke er spesielt sentrale? Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Du slipper hvertfall bikkjer også, aldri sett de på Roskilde. Disse gikk rundt på Hove et par ganger da jeg var der første året til Hove. Trur ikkje det er ulovlig med bikkjer på Roskilde. Møtte i hvertfall eit par jenter med bikkje i '07 etter timbuktukonserten. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tror nok bikkjene de tenker på er av typen som lukter etter narkotika Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har det kommet noen teaser til ukens slipp? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, riktig Khalif. De som ønsker metal(mer metal og bloooood!!!!) til festivalen, så skal dette komme. Men husk, vi er bare enda i mars. Mye av headlinerne kommer ikke før i april og mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå