peryy Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ganske sikker på at enten Yeasayer eller/og Vampire Weekend kommer til å spille på Odeon-scena til sommern. Yesayer kommer ut med album i februar og Vampire Weekend i januar. Var en av favorittalbumene mine i 2007 og 2008 de to. Så Yeasayer på Roskilde i 2008, var fantastisk. Så hadde vært god stemning om de tok turen igjen neste år Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Muse, kult! Vil følge med på denne, skal kanskje dit. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hmm nå lurer jeg på hvilket band som Roskilde skal offentligjøre i julekalendern. Så langt er 30 Seconds To Mars(Emo-bandet til Jared Leto), Europe og Them Crooked Vultures de fleste forslagene. Jeg tror det er enten Yeasayer eller Them Crooked Vultures, begge er jo psykedelisk på et nivå hvertfall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Muse skal spille lørdagen på Roskilde 2010: http://www.roskilde-festival.dk/forum/mm_f...ay_on_saturday/ Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ikke helt uventet. Mon tro hvilket stort band/artist som avslutter på søndagen. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Yes. Satser på å ta turen til Roskilde i år sjæl:) Håper på band som Isis, Cult of luna, Baroness og Opeth.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Isis spilte i år, de kommer neppe i 2010 igjen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Schlachthofbronx (DE) og Wooden Shjips (US) er bekreftet. Har i tillegg oppdatert førstepost med diverse info. Har bl.a. lagt til rykter. Del gjerne om dere vet noe jeg ikke vet! Endret 16. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Schlachthofbronx? Får en følelse av at det snart ikke er flere bandnavn igjen. Ser for meg nyoppstarta «indie»-band som sitter å søker på last.fm for å sjekke om bandnavnene de finner på er brukt fra før. Til slutt hamrer de bare nevene i keyboardet og bandet er offisielt dannet. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Schlachthof betyr vel slakteri på tysk, men skjønner hva du mener Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Isis spilte i år, de kommer neppe i 2010 igjen. Klar over det, men Roskilde er så stort at det kanskje ikke er heeelt usannsynlig håper jeg:) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Isis spilte i år, de kommer neppe i 2010 igjen. Klar over det, men Roskilde er så stort at det kanskje ikke er heeelt usannsynlig håper jeg:) Jeg er 99% sikker på at det ikke skjer. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jo. Jeg avventer til februar om hvilken festival jeg tar. Men jeg har egentlig hele høyrefoten på roskilde. Har jo vært blakk i to år nå. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Kan ta i betraktning at Roskilde er nesten billigere, og mye gøyere. Å enn mye større festival. Endret 17. desember 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Og att hertil har Hove allerede booket band som har noe med å dø å gjøre. Heller syre enn døden. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Nephew (DK) er annonsert! Lenke til kommentar
thrs Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Awesome at VAmpire Weekend kanskje kommer! Noen som har telterfaring på Roskilde? Er det bra, eller blir dere bare leie? Vi tenker å leie hytte, men jeg er litt mer in for telt. Da blir det mer festivalfølelse tenker jeg. Og det oppvarmingsgreiene fra 27. juni, er det mange band der? Kan ikke vente! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Camplivet er jo det som er så fantastisk med Roskilde! Musikken er bare en bonus. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Enig med deg der LueDotten. Hadde jeg kun dratt pga musikken hadde jeg valgt en annen festival. Blir Roskilde pga camplivet og at vi er mange gode venner som drar sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå