Gå til innhold

Årsutfordring i 2010, ein stad, eit år. Ta mange bilete på same stad over året.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det artigste er jo om vi hadde tatt ett år til fra samme sted :) Samme dato og tid. For å se hvordan ting varierer fra år til år :)

 

Var artig i starten men ble igrunn ganske slitsomt :)

Jeg ble lei tigeren ganske fort, men når jeg ser den korte sekvensen jeg har så skulle jeg ønske jeg fortsatte. Kanskje ikke så ofte? Jeg prøvde ukentlig. Jeg ser for meg at et år to, samme dato vil være temmelig utmattende, men resultatet bør bli ekstra artig. Og "omtrent tilsvarende" bør kunne gå for det samme som samme dato?

Lenke til kommentar

Veit ikkje om eg orkar eit år til...............

 

Sjølv starta eg med to slike utfordringar i år. Kom greit i mål med den eine, då det berre var å ta ein liten biltur til Ilabekken, litt verre med Skjellbreia då det kravde nokre kilometer med fottur eller skitur. Der datt eg av i november då det var ned mot 20 minus, då freista det ikkje med ein tur ut i marka på eit par-tre timar.............

 

All honnør til dei som faktisk fullførte, det var meir krevjande enn eg hadde tenkt. Så håper eg at alle som faktisk fullførte i år lagar ein timelaps eller montasje og legg ut anten i sin eigen tråd eller her i denne tråden.

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...