Gå til innhold

Årsutfordring i 2010, ein stad, eit år. Ta mange bilete på same stad over året.


Anbefalte innlegg

Genial idè.

 

Gjorde noe lignende på barneskolen; bilde av samme sted hver dag i ei uke - men da med engangskamera, riktignok.

 

Kunne "samme sted" være "samme ansikt", og andre varianter av "samme"? Og personlige tilleggsutfordringer, for de som ønsker det.

 

Likte denne også, jeg. Tipper det hadde kommet mye spennende ut av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har oppdatert første posten, men postar det same også her i ein eigen post:

 

2010 nærmar seg raskt, i den samanheng har eg ein ide om ein fotodugnad (eventuelt utfordring) om å ta bilete på same stad over eit heilt år for å dokumentera korleis den utvalde staden endrar seg med årstida (og vær og vind).

 

Det vil vel vera naturleg å ha fleire deltakarnivå, frå pingle til hard-core, med f.eks. følgande krav.

 

Pingle: Ta bilete på same stad 6 - 12 gonger over året.

Kandidat: Ta bilete på same stad 12 - 24 gonger over året.

Entusiast: Ta bilete på same stad 24 - 53 gonger over året.

Hard-core: Ta bilete på same stad ein gong pr. veke.

Super-hard-core: Ta bilete kvar dag på same stad heile året.

 

Tillegsutfording kan f.eks. vera å ta bilete på fast dato, eller fast vekedag.

Det bør vel vera mogeleg med frikort, i alle høve for Hard-core og Super-hard-core.

Sidan dette går over heile året ser eg også føre meg at det kanskje bør vera mogeleg å endre deltakarnivå ila. året.

Lenke til kommentar

Jeg tror 4 frikort er for lite for ett-i-uken. Husk at vi har 5 uker ferie i dette landet. Må nok ha minst 6 frikort, men gjerne så mye som 10... Derfor trorjeg ok67s kategorier har en del for seg, selv om de nok kan strammes opp litt.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Jeg tror 4 frikort er for lite for ett-i-uken. Husk at vi har 5 uker ferie i dette landet. Må nok ha minst 6 frikort, men gjerne så mye som 10... Derfor trorjeg ok67s kategorier har en del for seg, selv om de nok kan strammes opp litt.

Du har et poeng med antall. 6 til 8 frikort høres mer riktig ut. Og for et om dagen, så er nok 25-30 frikort mer naturlig.

 

Tom

Lenke til kommentar

Kva med:

 

Pingle: Ta bilete på same stad 12 gonger over året, 3 frikort.

Kandidat: Ta bilete på same stad 24 gonger over året, 6 frikort.

Entusiast: Ta bilete på same stad kvar veke, 10 frikort.

Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 50 frikort.

Super-Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 0 frikort.

Lenke til kommentar
Kva med:

 

Pingle: Ta bilete på same stad 12 gonger over året, 3 frikort.

Kandidat: Ta bilete på same stad 24 gonger over året, 6 frikort.

Entusiast: Ta bilete på same stad kvar veke, 10 frikort.

Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 50 frikort.

Super-Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 0 frikort.

Det er bare å kjøre på :)

 

Det som da gjenstår, er de andre detaljene. Om man må stå på samme plass,og bruke samme utstyr osv. Såpass handlekåte som enkelte her er, så er lurt å få noen kjøreregler på det også.

 

Tom

Lenke til kommentar
Kva med:

 

Pingle: Ta bilete på same stad 12 gonger over året, 3 frikort.

Kandidat: Ta bilete på same stad 24 gonger over året, 6 frikort.

Entusiast: Ta bilete på same stad kvar veke, 10 frikort.

Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 50 frikort.

Super-Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 0 frikort.

Det er bare å kjøre på :)

 

Det som da gjenstår, er de andre detaljene. Om man må stå på samme plass,og bruke samme utstyr osv. Såpass handlekåte som enkelte her er, så er lurt å få noen kjøreregler på det også.

 

Tom

I utgangspunktet vil eg foreslå same motiv kvar gong, og tilnærma same utsnitt. Så kan det vera meir eller mindre fritt fram med utstyrsval, bortsett frå Super-Hard-Core, der må me nok krevje same utstyr også.

Lenke til kommentar
Kjem med ei oppdatering av reglane i romjula tenker eg.

 

Men, det er etterkvart mange utfordringar ila. året, hadde det vore ein ide å ha eit underforum for kvar utfordring, slik at det vert enklare å følga med på alle utfordringane og å halda dei frå kvarandre?

Det har vært foreslått før; men det var ikke noe særlig gehør da.

 

Tom

Lenke til kommentar

Syns under-underforum er en dårlig idé.

 

Det største problemet jeg ser, er at en utfordring som denne kommer til å kollidere med utstyrsutfordringene (oktoberfest, uke 50mm, normal uke osv..). Det kommer til å være behov for et slags untak for denne utfordringen f.eks i Oktoberfesten (siden jeg kommer til å gjøre denne med en zoom...)

Lenke til kommentar
OK, men det er vel etterkvart vorte mange fleire deltakara på utfordringane, noko som kanskje kan vera utslagsgjevande?

Hvis oktoberfesten er en indikasjon, så er det en god ide. Jeg har tenkt å ta det litt roligere med månedsutfordringer neste år (kun april og oktober); men jeg har tenkt å lage en del ukesutfordringer istedet. Og med din årsutfordring, så blir det veldig mange tråder.

 

Tom

Lenke til kommentar
Syns under-underforum er en dårlig idé.

Kom gjerne med noen gode argumenter hvorfor. Ser ikke det selv.

 

Det største problemet jeg ser, er at en utfordring som denne kommer til å kollidere med utstyrsutfordringene (oktoberfest, uke 50mm, normal uke osv..). Det kommer til å være behov for et slags untak for denne utfordringen f.eks i Oktoberfesten (siden jeg kommer til å gjøre denne med en zoom...)

Du har jo frikort i Oktoberfesten, så det bør gå greit. Vi kan også si det slik at er du med i 2010-tråden, så har du automatsik frikort de gangene det krasjer.

 

Tom

Lenke til kommentar
Hvis oktoberfesten er en indikasjon, så er det en god ide. Jeg har tenkt å ta det litt roligere med månedsutfordringer neste år (kun april og oktober); men jeg har tenkt å lage en del ukesutfordringer istedet. Og med din årsutfordring, så blir det veldig mange tråder.

 

Tom

Jeg tar gjerne en sommerutfordring og. Jeg synes vi kan ha junifesten som i år.

 

Jeg kommer nok til å hive meg på denne utfordringa og, mest sannsynlig som pingle. Bra initiativ ok67.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oppdatering:

 

 

Pingle: Ta bilete på same stad 12 gonger over året, 3 frikort.

Kandidat: Ta bilete på same stad 24 gonger over året, 6 frikort.

Entusiast: Ta bilete på same stad kvar veke, 10 frikort.

Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 50 frikort.

Super-Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 0 frikort.

 

  • Bileta skal så langt råd er vera av same motiv og med same utsnitt kvar gong, nettopp for å sjå korleis motivet endrar seg over året.
  • I utgangspunktet er det fritt fram med utstyrsval, men i kategorien Super-Hard-Core er det også krav om same utstyr i alle bileta.
  • Det er fritt fram for å setja seg andre spesielle krav, f.eks:
    • - Ein deltakar i pingle kategorien også setta seg spesifikke mål med utstyr ol.
      - Ta bilete på bestemt vekedag eller dato i månaden, bestemd klokkeslett etc.

Er det nokre ytterlegare kommentarar til opplegget utanom dei som alt er komne?

 

Ein eigen tråd for påmelding vert oppretta ganske snart.....

 

 

Eg har også eit ønske om at det, for årsutfordringar, blir oppretta eit eige underforum slik at det blir meir oversiktleg å følgja med på dei ulik utfordringane......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...