Gå til innhold

Årsutfordring i 2010, ein stad, eit år. Ta mange bilete på same stad over året.


Anbefalte innlegg

2010 nærmar seg raskt, her er det endelege forslaget til årsutfordring for 2010

 

Utfordringa går ut på å ta bilete på same stad over eit heilt år for å dokumentera korleis den utvalde staden endrar seg med årstida (og vær og vind).

 

Det blir 5 ulike deltakarnivå:

Pingle: Ta bilete på same stad 12 gonger over året, 3 frikort.

Kandidat: Ta bilete på same stad 24 gonger over året, 6 frikort.

Entusiast: Ta bilete på same stad kvar veke, 10 frikort.

Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 50 frikort.

Super-Hard-Core: Ta bilete på same stad kvar dag, 0 frikort.

  • Bileta skal så langt råd er vera av same motiv og med same utsnitt kvar gong, nettopp for å sjå korleis motivet endrar seg over året.
  • I utgangspunktet er det fritt fram med utstyrsval, men i kategorien Super-Hard-Core er det også krav om same utstyr i alle bileta.
  • Det er fritt fram for å setja seg andre spesielle krav, f.eks:
    • - Ein deltakar i pingle kategorien også setta seg spesifikke mål med utstyr ol.
      - Ta bilete på bestemt vekedag eller dato i månaden, bestemd klokkeslett etc.

Sidan dette går over heile året ser eg også føre meg at det bør vera mogeleg å endre deltakarnivå ila. året.

Kvar enkelt deltakar opprettar sin eigen tråd, etter følgjande namnereglar:

Årsutfordring 2010 - ein stad, eit år - nick - eventuelt eigen tittel

 

Påmeldinga vert oppretting av din eigen tråd.

 

 

Lykke til :)

Endret av ok67
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: Hørtes kult ut!

Jeg er helt klart med - fortrinnsvis som hard-core. Imidlertid må det legges inn noen dagers slakk. Alle har ikke oversikt over hvor de kommer til å være et helt år fremover. Jeg kan jo fort være ute og reise en av de aktuelle dagene, og da går jo hele opplegget på snørra. :no:

Lenke til kommentar
2010 nærmar seg raskt, i den samanheng har eg ein ide om ein fotodugnad (eventuelt utfordring) om å ta bilete på same stad ein gong kvar månad for å dokumentera korleis den utvalde staden endrar seg med årstida (og vær og vind).

*snipp*

Synspunkt ?

Kul idé! Dette har jeg lyst til å være med på.

 

Super-hard-core bør nok gis mer oppmuntre-til-aktivitet-aktig innhold :p

 

Kanskje graderingene bør gå på hvor snevert "samme sted" og "samme dato/dag" tolkes? Kanskje de bør være kategorier heller enn graderinger? F.eks at man melder seg på med noe som:

Sted: område, lite område, utsnitt

Antall: 10, 11 eller 12,

Presisjon: bestemt dag, ±3 dager, ±1 uke, ±3uker,

 

Eller noe ... Kunne "samme sted" være "samme ansikt", og andre varianter av "samme"? Og personlige tilleggsutfordringer, for de som ønsker det.

 

Dette var ikke spesielt gjennomtenkt fra min side, bare ønsker å melde interesse og gi litt respons på forslaget!

 

Men samme utstyr? I et helt år? På akam? Hehe :o)

 

-ukentlig høres for tøft ut, i hvertfall for meg :cry:

Lenke til kommentar
Sjølv har eg tenkt å finna ein plass, der eg set opp kameraet på stativ og tekk eksakt same utsnitt etc. ein gong i månaden, på omtrent same tid kvar månad. Det var i alle høve min tanke bak forslaget.

Det er omtrent hva jeg ser for meg å gjøre også. I utgangspunktet skulle jeg gjerne gjort det hver uke, men jeg ser jo at det kan bli vanskelig å opprettholde gjennom et helt år.

Lenke til kommentar
Spennende. Tar gjerne med kameraet på vei til skolen for å ta bilde av det nye høyhuset på Bryne og også togstasjonen på Klepp Stasjon. :)

 

E: Å ta bilde på nøyaktig samme plass blir fort vanskelig, da. Kan se hvordan det er å ta bilde med stativ når jeg får det.

Problemet er at du må montere fast stativet og aldri bruke det til noe annet det året.

 

Nei, det beste er nok å finne et jørne i en dinduskarm man legger kameraet inntil eller liknende hver gang.

 

 

Kunne vert morro å gjort noe slik som denne tråden sier ja.

Er jo en på Youtube som tok bilde av et tre hver dag i et år, solgte videoen til et reklameselskap for en solid sum etterpå.

 

Bilde hver dag er noe jeg kunne tengt meg å gjøre, men ikke i et år, jeg kommer garantert til å være bortreist, glemme det, osv...

 

En annen ting jeg kunne gjort var jo å ta bilde av rommet mitt hver dag.

Akkurat nå er det strøkent ettersom jeg ryddet i går, men kunne vert morro og sett rotens utviling :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...