Gå til innhold

[Løst]En bra Keylogger til Mac?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en Keylogger på Mac'en min, som recorder alle tastene som trykkes ned, også gjerne hvilke applicatations som åpnes/lukkes. Jeg har prøvd AlphaOmega sin Keyboard Spy, men den ser ikke ut til å ville huske passord som blir skrevet inn. Jeg logget meg inn på flere internet sider, og slo inn admin passordet for å slette en app, Keyboard Spy lagret ingen av de passordene jeg skrev. Men mailen jeg skrev og hva jeg hadde søkt på var der i loggen som blir opprettet. :roll:

Uansett, noen som vet om en Keylogger som husker passord? Ikke spør hva jeg skal bruke den til :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva hender om du gir Keyboard Spy "rettighetene" til å få tilgang til hva som bare "root" kan lese?

Hvet ikke hvordan låsinga går i OS X, eller hvor keyloggerne leser fra. Jeg ville ha sett hva som hendte om du kjørte programmet med "sudo", eller hva nå "kjør som brukerbruker" er over der.

Lenke til kommentar

Før jeg hjelper. Kan jeg bare få lov til å spørre hvorfor du trenger keylogger? Du skriver at det ikke er din mac, men skolens. hvorfor skal du ha keylogger på mac'n som du låner.

[/qdet kan jeg ikke skrive her ;) bare si det sånn at det hadde vært tøft å fått til dette, jeg har lite erfaring med sånn "snusk" på Mac og begynner akkurat å lære det så jeg vil liksom bare se det fungere

Lenke til kommentar

hvis je vil installere noe kan jeg bare legge det på desktop, behøver ikke inn i applications. Jeg vil ha adminpassordet for å få eksprimentert med sudo, på safe level såklart, hard disken er partert osv så systemet ikke skal gå til helvete når jeg eksprimenterer :p men sånn in-topic igjen, hehe, du visste om en bedre keylogger?

Lenke til kommentar

hvis du mistenker meg for noe så kan jeg si en ting da... 3600 kr betaler vi elevene om Mac'en blir stjålet, billig Mac det ;) Men å eie en Mac uten admin passworded er kjedelig såklart så... Men jeg sverger jeg har ingen interesse i å betale så lite engang for denne Mac'en, det er en lav klasse 4.1 Macbook med 10.5.8 så jeg er ikke interessert liksom :D

Lenke til kommentar
Det kunne ikke fallt deg inn at det faktisk sitter en del nettverksadministratorer på forumet her? :whistle:

jo helt klart :ph34r: derfor nevner jeg ikke navn eller avslører noe, profilen min avslører heller ikke meg :!:

hvis noen likevel skulle finne på å spore opp mailen eller... så vil det være like ulovlig som det jeg ennå ikke har gjort :p

Lenke til kommentar

Tja..

Du er tydeligvis født i 92. Du går på skole i Akershus, og vi vet at du betaler 3500 dersom Macen, levert fra skolen, blir stjålet. Vi vet også modellen.

Det er ikke vanskelig for en nettverksadministrator å se dette, si i fra til kolleger på andre skoler og til slutt finne den som er nettverksadministrator på den respektive skolen, for så å gjøre noe som kan hindre det. :)

Lenke til kommentar
Tja..

Du er tydeligvis født i 92. Du går på skole i Akershus, og vi vet at du betaler 3500 dersom Macen, levert fra skolen, blir stjålet. Vi vet også modellen.

Det er ikke vanskelig for en nettverksadministrator å se dette, si i fra til kolleger på andre skoler og til slutt finne den som er nettverksadministrator på den respektive skolen, for så å gjøre noe som kan hindre det. :)

det er noen skoler i akershus, hvorav 3 jeg vet om har gitt ut 4.1 macbooker til vgs 1 og 2 elevene. uansett fikset jeg dette på en bedre måte og det kan ikke bevises at det var meg... uansett herregud og denne tråden ble en major off-topic greie :roll:

Lenke til kommentar
Kan ikke du bare installere OS X på en annen maskin da?

Er ikke om å gjøre å gjøre det vanskelig for IT personell. De har nok å gjøre fra før.

IT ansvarlig på skolen vår har bare ansvaret for Windows maskinene og utstyr. Vi har ingen "Mac ekspert" på skolen vår, de grønneste av lærerne tar seg av Mac trøbbel... og de har godt av å få litt å drive med iblant :tease:

Lenke til kommentar
Vi har ingen "Mac ekspert" på skolen vår, de grønneste av lærerne tar seg av Mac trøbbel... og de har godt av å få litt å drive med iblant :tease:

Det er fint å vite at skattepengene jeg betaler går til lærere som må bruke tiden på IT-hjelp fordi folk som trådstarteren "hacker" maskinen.

Lenke til kommentar
Vi har ingen "Mac ekspert" på skolen vår, de grønneste av lærerne tar seg av Mac trøbbel... og de har godt av å få litt å drive med iblant :tease:

Det er fint å vite at skattepengene jeg betaler går til lærere som må bruke tiden på IT-hjelp fordi folk som trådstarteren "hacker" maskinen.

visste at lærere fikk betaling av kommunen men det er vel ikke direkte skattepenger de får

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...