monkeywrench Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei på deg! En av mine beste venner har snart bursdag og blir 16 år! Vil gi henne en spesiell gave, fordi om noen måneder drar hun til Japan som utvekslingsstudent. Jeg trenger kreative forslag til gaver... ... som koster mellom 100-300 kroner ... og gjerne noe som kan relateres til Japan Kom med forslag! Beklager skrivefeil i tittlen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du kan lage ett sett reisespisepinner til henne? Du trenger. Ett sett relativt pene spisepinner. Sag eller annen måte å korte dem ned på. Sandpapir. Sånn tannkostetui til bruk når man reiser. (gjerne i en fin farge ) Mål opp lengde slik at pinnene passer i etui. Kapp. Puss med sandpapir til de er fine og avrundede. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 manga anime cos-play kostyme japansk godteri tur på sushi restaurant pocket japansk ordbok Lenke til kommentar
monkeywrench Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Takk! kjempefine forslag! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 det finnes en egen japansk butikk på Arkaden i Oslo Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da jeg selv var i Japan, så var det den språklige barrieren som jeg sitter igjen med som minne fra det Japanske folket, det og hvor imøtekommende de faktisk var, men forstod ikke skiiiten. Så jeg ville fått tak i en ordbok. Kjøpte en genial japanese quote book der borte, hvor de mest brukte slang- og banneord var samlet Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Daruma_doll kanskje? Jeg vet at de selger dem (uten innfylte øyne - les linken ovenfor så skjønner du) i en Japanbutikk rett ved Majorstua skole En fin og annerledes gave til noen som er over snittet Japaninteressert (og da snakker jeg utover ting som anime og sånt). Endret 10. januar 2010 av Transponder79 Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må vel være noe Manga! Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvis du har mulighet, stikk innom Neo-tokyo på Arkaden i Oslo. Der kan du sikkert bare spør betjeningen om tips. Personlig synes jeg du bør kjøpe noen frekke katteører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå