cyberXbox Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 NoLimit: hvor mange dager gikk det fra du posta brevet til at du fikk mail at dem hadde motatt NDA'en ??? Faen begynner å lure litt her... :-? Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 NoLimit: hvor mange dager gikk det fra du posta brevet til at du fikk mail at dem hadde motatt NDA'en ??? kjøss begynner å lure litt her... :-? Jeg fikk aldri mail om mottat NDA, men fikk starter kittet i posten igår, så nå er jeg endelig Live med xboxen også! Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 deilig Sendte avtalen 10.6...burde vel snart komme da... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 NoLimit: hvor mange dager gikk det fra du posta brevet til at du fikk mail at dem hadde motatt NDA'en ??? kjøss begynner å lure litt her... :-? Jeg fikk aldri mail om mottat NDA, men fikk starter kittet i posten igår, så nå er jeg endelig Live med xboxen også! de sendte meg en mail om at mange hadde problemer med faks nummeret, så skreiv jeg bare tilbake at jeg hadde sendt via mail og faks, så jeg burde være trygg, så var de kjempesnille å svarte at de faktisk hadde mottatt den via post er blitt helt hektet på return to castle wolfenstein nu xbox live spill jeg skal kjøpe meg i nær fremtid: Midnight Club II Soldier of fortune II NBA 2k3 | | | | / Når det kommer: Halo 2 Og forhåpentligvis støtter half life 2 xbox live Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Er det forresten noen som finner/har tilgang til forumet der vi skal reportere bugs osv som var nevnt i "velkomstbrevet" vi fikk med starter kittet? Får bare beskjed om at forum ikke eksisterer... Er kanskje ikke opprettet enda? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Vet ikke, har ingen bugs å rapportere enda så har ikke sjekket forumet Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har ikke noe å rapportere jeg heller, alt virket stort sett perfekt så langt. Men er jo kjekt å vite om andre har problemer o.l. PS: Forumet er oppe å går nå, så alt er som det skal Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Fin mail jeg fikk nå: Thanks for completing the Xbox Livetm beta survey. The response was overwhelming, and unfortunately you have not been selected to participate right now. If additional spots in the program open up, we’ll let you know. Thanks for your interest in Xbox Live. Xbox Live beta team Takk skal du fxxn meg ha M$!!! Min boks er til salgs Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Fikk en sånn mail akkurat nå selv. Jaja, det var egentlig mest for moro uansett. For meg så er Xbox Live ikke så veldig aktuelt før True Fantasy Live Online kommer. Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 skal til england til søndagen...tar bare med et kit derfra...men jeg kunne ha spart de pengene... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 jeg fikk også den mailen der i dag... microsoft altså... ¤!!%%!& :x Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har fått ennå en fin mail jeg: Dear XXX We apologise for the e-mail you just received – this was an error on our part and you are indeed on the beta program. Your starter kit was actually sent out to you today and will be with you in the next few days. Please accept our apologies for any inconvenience caused. We look forward to working with you Xbox Live Beta Team -------------------------------------------------------------------------------- From: XXX[mailto:[email protected]] Sent: 18 June 2003 14:11 To: Xbox Live European Beta Program Subject: Re: Xbox Live Beta Program Dear Beta Team Why have I been fired from the beta porgram? I recived 2 e-mails were you told me "look out for your stater kit in the mail soon!" You have promised me a Starter Kit and one game. I am very disiponted right now over how MS treat their customers... XX ----- Original Message ----- From: Xbox Live European Beta Program Sent: Wednesday, June 18, 2003 2:55 PM Subject: Xbox Live Beta Program Thanks for completing the Xbox Livetm beta survey. The response was overwhelming, and unfortunately you have not been selected to participate right now. If additional spots in the program open up, we’ll let you know. Thanks for your interest in Xbox Live. Xbox Live beta team Det hjelper å kalge seier jeg... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hehe, ja, klage e kos... håper du får det så fort som mulig... menne, du skrev i mailen at du ble lovet et spill; jeg fikk bare tre demoer, og bare en av dem demoan va verd å spille (moto gp), men det spiller jeg ikke lenger siden jeg har kjøpt moto gp2. Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 vi får se hva som dumper ned i postkasse om noen dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå