Cyrenia Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 For det første synes jeg du er en skikkelig dust som er så opptatt av vekta hennes.. Du kan vel ikke elske henne noe mindre om hun har blitt litt større.. tenk når/om dere får barn og hun legger på seg 30 kg.. Uansett synes jeg heller du bør fokusere på hva DERE bør gjøre for å leve sunnere, og ikke hva du skal gjøre for å få henne til å gå ned i vekt.. Det er ofte slik i forhold at man legger på seg, så finn heller ut av hva dere kan gjøre sammen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 For det første synes jeg du er en skikkelig dust som er så opptatt av vekta hennes.. Du kan vel ikke elske henne noe mindre om hun har blitt litt større.. tenk når/om dere får barn og hun legger på seg 30 kg.. Uansett synes jeg heller du bør fokusere på hva DERE bør gjøre for å leve sunnere, og ikke hva du skal gjøre for å få henne til å gå ned i vekt.. Det er ofte slik i forhold at man legger på seg, så finn heller ut av hva dere kan gjøre sammen. Man trenger ikke legge på seg 30kg, akkurat som man ikke må spise det siste kakestykket. Det er vanskelig, men det er det som gjør det verdt det. Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Trenger ikke legge på seg 30 kg.. Men det er mange som gjør det.. var for å sette det litt på spissen. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har alltid sett på det innvendige å mindre på det ytre,da der er msnge flotte damer med ikke den perfekte kropp. Kropp er ikke alt her i verden. Lykke er mye bedre unsett hvordan den andre ser ut. Så er det bare for meg å finne lykken igjen en gang får jeg håpe Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 hehe, vet ikke så nøye..aldri målt men jeg tipper en plass rundt 80 Så du er en spinkel jævel? De færreste jenter tenner på små spinkle gutter vet du. Vits? Ser dobbeltmoralen, men hallo? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Begynn å tren sammen. Si at DU har lyst til å komme i bedre form. At DU har lyst til å begynne å ta sykkelturer/skiturer, og at DU har lyst til å ha henne med. Samtidig kan dere kutte ned på småspisingen ved å aldri kjøpe inn mer mat enn det som skal være til Frokost-Middag-Kvelds. Men det viktige er at du er 100% med på opplegget. Du vil aldri klare å få henne til å begynne å trene og gå ned i vekt på egen hånd med mindre hun selv tar initiativet til det, så det kan du gi opp med en gang. Lenke til kommentar
svante Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Støtter forslagene om å gå forran med et godt eksempel. Hvis du legger om til et sunnere livsstil vil hun forhåpentligvis ønske å være med på det. Hvis hun ikke blir med uoppfordret kan du prøve å kamuflere ett fremstøt med å få det til å handle om deg. Er det helst usunne ting hun småspiser på kan du spørre om dere kan kutte ut å ha slike ting i hus fordi du ønsker å leve sunnere og ikke vil ha slike fristelser i nærheten. Da vil du kunne få i pose og sekk siden hun vil leve sunnere samtidig som hun får ekstra god samvittighet siden hun er så snill med deg. Edit: Litt ekstra Endret 3. desember 2009 av svante Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har ikke prøvd dette selv, men hva med å legge mer merke til slanke damer på tv, åpenlyst? Kanskje det vil vekke konkurranseinstinktet hennes. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har ikke prøvd dette selv, men hva med å legge mer merke til slanke damer på tv, åpenlyst? Kanskje det vil vekke konkurranseinstinktet hennes. Eventuelt skade selvtilliten hennes. Men ingenting er vel viktigere enn at kjæresten er slank, so go for it! Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle er så imot at han skulle ønske at kjæresten tok mer vare på kroppen sin, alle ønsker da vel at kjæresten skal se bra ut. Selv om man selvfølgelig "må elske dem like mye selv om de legger på seg litt" bla bla klisjeer Det beste er nok, som allerede foreslått, at du begynner å leve en sunnere livsstil selv og håpe at hun tar etter. Dersom ikke hun er interessert over hodet så er det veldig lite sannsynlig at hun kommer til å gjøre noe med det, og da må du nok enten leve med det eller finne deg en annen jente. Lykke til Lenke til kommentar
nerval Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Forslag nr. 1: Grow up. Hvis forslag nr. 1 ikke lar seg gjennomføre: Ta en prat med henne om at dere sammen kan gå for en sunnere livsstil neste år. Sunnere mat, og dere kan trene/gå turer sammen, som et fellesprosjekt? Hva faen? Så om dama gir faen i utseende mens man er sammen, må man bare "suck it up"? Fjern eller? Går det så langt at personen ikke tenner på den andre lenger, så er det vel på høy tid å snakke litt sammen! Har selv vært i forhold som er slik, og får å si det slik. Det blir ikke bedre når man lar det skure å gå.. Det som irriterte meg mest etterhvert var dog hennes evige klaging over at hun hadde lagt på seg hele tiden, til tross for at jeg hele tiden foreslo at vi skulle begynne å trene sammen. For det første synes jeg du er en skikkelig dust som er så opptatt av vekta hennes.. Du kan vel ikke elske henne noe mindre om hun har blitt litt større.. tenk når/om dere får barn og hun legger på seg 30 kg.. Uansett synes jeg heller du bør fokusere på hva DERE bør gjøre for å leve sunnere, og ikke hva du skal gjøre for å få henne til å gå ned i vekt.. Det er ofte slik i forhold at man legger på seg, så finn heller ut av hva dere kan gjøre sammen. Og jeg syntes du er skikkelig dust som er så naiv.. Det er ofte slik i forhold at man legger på seg? Sant det, men det er kun pga latskap! Ingenting som tilsier at det er slik det skal være. Ikke er det sunt å gro fast i sofaen heller, uansett hvor vanlig det er at det skjer i ett forhold.. Kjenner frustrasjonen bre seg over alle besserwisserne og de naive postene som florerer på dette forumet. Endret 5. desember 2009 av nerval Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg har ikke prøvd dette selv, men hva med å legge mer merke til slanke damer på tv, åpenlyst? Kanskje det vil vekke konkurranseinstinktet hennes. Eventuelt skade selvtilliten hennes. Men ingenting er vel viktigere enn at kjæresten er slank, so go for it! Bra damer er ikke så skjøre at de får skadet selvtillit om kjæresten deres legger merke til andre, slankere damer. Snakker ikke her om å si at "slik bør du også bli, for du er for feit" eller noe slikt, det er å gå over grensa. Men det gjelder å kommunisere budskapet på en måte som ikke er for tøffel, og heller ikke for brutalt. Det er bedre å si ifra og at dama blir litt furten, men slanker seg, enn at den ene parten mister lysten på den andre, og forholdet havarerer fordi han ikke hadde baller til å være ærlig. Endret 5. desember 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 For å få henne ned i vekt så må hun spise sunnere og begynne å trene. For å få henen til å gjøre dette, så kan du klage på deg selv - fortell henne at du føler deg ute av form og at du er lei av usunn mat og sofa! Si at du vil komme i bedre form, og at hun må være med på opplegget for å hjelpe til. Hvis ikke dette fungerer, så må du huske på at mange jenter legger på seg med årene, og hvis du ikke kan leve med en lubben jente, så burde du kanskje heller finne på noe annet. Før du gjør dette, så kan du prøve å si rett ut hva du mener. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hva skjer med alle feite folkene som blir fornærmet fordi han vil at dama si skal være litt fin? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ærlig talt så må du ikke håpe for mye om det eneste du gjør er å hinte til at hun skal bli mer aktiv. Vil tippe at hun selv er klar over hvordan hun ser ut og hun trenger bare litt motivasjon. Det du må gjøre er å snakke med hun. Det blir nok en skikkelig kjip samtale men må til. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er bedre å si ifra og at dama blir litt furten, men slanker seg, enn at den ene parten mister lysten på den andre, og forholdet havarerer fordi han ikke hadde baller til å være ærlig. Jeg er helt enig i at ærlighet er det beste. Hvis man er av slikt format at man ikke ønsker å være sammen med personen om denne legger på seg, så mener jeg også det beste er å si ifra - for begges skyld. Det å forsøke å "vekke konkurranseinstinktet" ved å kommentere slanke damer på tv er ikke å være ærlig, det er å være feig. Og temmelig sleip og jævlig, egentlig. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du bør gamble. Gi henne et opphold på "fat camp" i gave. Da er du helt sikker på at all nødvendig info er på bordet, og hun begynner enten å trene eller kaster deg på huet ut. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hva skjer med alle feite folkene som blir fornærmet fordi han vil at dama si skal være litt fin? Så så, de er ikke feite, de har bare frodige former Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hva skjer med alle feite folkene som blir fornærmet fordi han vil at dama si skal være litt fin? +1 Jeg hadde sagt det rett ut, men jeg hadde også ikke nølt med å si ifra om hun hadde blitt for tynn heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå