Machomannen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er klar over at noen mener dette ikke er verdt å lage et eget emne for, men jeg syns faktisk det er såppas viktig. Så unnskyld meg. http://nortabs.net/ er en norsk side for norske tabs. Foreløpig er det ikke så stor aktivetet der, men jeg hadde håpet folk her ville registrere seg og hjelpe til med å lage siden større og bedre. Den er faktisk ganske bra. Dere burde sjekke den ut. Det skal ikke mange medlemmene til for at den fort blir bedre. Vær så snill å gi det en sjangs! Det skader ikke Jeg har selv akkurat registrert meg og lagt ut et par tabs. Noen julesanger folk kan ha nå i desember =) Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Konge! Akkuratt det jeg trengte nå Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Konge! Akkuratt det jeg trengte nå Så flott! Håper flere tar denne siden i bruk. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kjempe bra! Håper det kommer mange norske sanger der som ikke finnes på de andre internasjonal tabs-sidene. Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Kjempe bra! Håper det kommer mange norske sanger der som ikke finnes på de andre internasjonal tabs-sidene. Håper jeg og Derfor jeg poster et emne om det her. Har allerede kommet noen flere medlemmer. Får håpe det fortsetter sånn. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 En konge side som jeg bruker støtt og stadig, takk Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 En konge side som jeg bruker støtt og stadig, takk Så bra! Har kommet mange flere medlemmer nå. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har hittil brukt www.chordie.com, hovedsakelig fordi man kan velge instrument og vise grepene deretter. Dessuten er utvalget av norsk musikk der overraskende stor. Skal ta en titt på denne siden da Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Kordan laste opp Tabs? kommer = Ugyldig filendelse. Gyldige endelser er .gp3, .gp4, .gp5 Lenke til kommentar
Oktober1 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kordan laste opp Tabs? kommer = Ugyldig filendelse. Gyldige endelser er .gp3, .gp4, .gp5 Du må velge hvilken tab-type du ønsker å laste opp. Jeg antar at du har valgt Guitar Pro, siden du får denne feilmeldingen. Da må du laste opp en fil i Guitar Pro-formatet. Dersom det er f.eks. tekst og akkorder du ønsker å laste opp må du velge Grep i opplastningsmenyen. Da limer du bare inn teksten i feltet som dukker opp etterpå. Er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da joina jeg nå. Har lastet opp to sanger. ^^ Lenke til kommentar
freshcream Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Flott side som jeg jevnlig bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå