Quick Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei! Prøve å starte LimeWire, men ingenting skjer, - ingen reaksjon. Er det noen som kan hjelpe? Mvh Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tommelfingerregel for alle programmer som har lignende problemer; avinstallér og legg inn på nytt. Se om det hjelper Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kanskje brannmuren blokker det? Lenke til kommentar
Quick Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Tommelfingerregel for alle programmer som har lignende problemer; avinstallér og legg inn på nytt. Se om det hjelper Har prøvd dette uten hell... Kanskje brannmuren blokker det?Aner ikke - hvordan sjekker jeg dette? Mvh Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du kan gå inn på innstillinger og deretter trykke på brannmur. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Limewire er å be om virus, bruk heller Frostwire. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sikker på at du fjerna alle spor etter den reinstalleringa? Lenke til kommentar
Quick Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Limewire er å be om virus, bruk heller Frostwire.Kanskje jeg skal prøve dette, da... Er den eneste forskjellen at FrostWire er tryggere? Mvh Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kanskje brannmuren blokker det? Hvis programmet ikke engang starter er det nok ikke brannmur vil jeg tro Lenke til kommentar
Quick Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Nå skjønner jeg fint lite... Avinstallerte LM, sørget for at alle programfilene var slettet, og lastet deretter ned FrostWire. Men... Det vil heller ikke fungere?! Noen tips? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har du administratorrettigheter på pc-en og har det funket før? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kanskje det er noe gale med Java. Har du oppdatert? Reinstallert? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kanskje det er noe gale med Java. Har du oppdatert? Reinstallert? Ah, så jeg husket riktig når jeg mente at de er java-applikasjoner Lenke til kommentar
Quick Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Har du administratorrettigheter på pc-en og har det funket før?Har administratorrettigheter, og LimeWire har fungert helt fint før, ja. FrostWire har jeg aldri prøvd, men det skulle vel være noe av det samme... Kanskje det er noe gale med Java. Har du oppdatert? Reinstallert?Takk for tipset - skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
Quick Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 "Congratulations! You have the recommended Java installed (Version 6 Update 17)." Kommer fortsatt ikke inn på FrostWire... LimeWire ville ikke fungere etter at PC'en var inn på virusfjerning for en stund siden. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Quick Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Googlet litt og kom fram til dette: - Noen hadde det samme problemet og fikset det ved å fjerne limewire, beholde frostwire, og så reinnstallere java. Lenke til kommentar
Quick Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Tusen takk! Det fungerte helt supert! Har vært flere måneder uten nå, så å spørre her var en klok avgjørelse. FrostWire it is then! Takk til alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå