nbleness Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 jeg har i dag en N82,som av mange grunner må byttes ut. ser først og fremst på htc HD2, nokia N900, og Nokia N97. en funksjon jeg trives med som småbarnsfar på min N82, idag, er det kameraet i front, som gir meg mulighet til konferansemodus, og at sneipen hjemme kan ringe, og se pappa. er det noen som vet om noen av de telefonene jeg ser på har dette? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 jeg har i dag en N82,som av mange grunner må byttes ut. ser først og fremst på htc HD2, nokia N900, og Nokia N97. en funksjon jeg trives med som småbarnsfar på min N82, idag, er det kameraet i front, som gir meg mulighet til konferansemodus, og at sneipen hjemme kan ringe, og se pappa. er det noen som vet om noen av de telefonene jeg ser på har dette? N97 har nok det, men tror ikke det er mulig pr i dag med N900. HD2 vet jeg ikke. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hei! Først, annet enn videosamtalefunksjonaliteten, er det noe annet du er ute etter i telefonen? Kan nevne at verken N900 eller HD2 har den funksjonaliteten, dog N900 har kameraet i front. Hver dog oppmerksom på at N900 er en meget spesiell telefon spesielt rettet mot de som ønsker en datamaskin med Debian i lommen. N97 er da det eneste alternativet av de tre du nevner, dog det spørs om du vil ha den med tanke på hvor mye dårlig tilbakemeldinger som ligger ute på den.. Hvis du kun vil ha en telefon som er god til å ringe og sende meldinger med, trenger du ikke noen av disse telefonene og kan se på billigere Sony Ericsson eller Nokia alternativer.. EDIT: aldri brukt "dog" så mye i et innlegg før.. :/ Endret 3. desember 2009 av Lokii Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Siden du har en N82 med Symbian OS, vil du nok kunne trives godt med en av disse telefonene som alle bruker Symbian OS og har 2 kameraer. - Nokia N97 Mini les mer... - Nokia N86 les mer... - SE Satio les mer... - Samsung i8910 Omnia HD les mer... - Samsung i8510 Innov8 les mer... - Samsung i7710 les mer... Lenke til kommentar
nbleness Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 hei og takk for svar. for å svare på det med andre funksjoner jeg ser etter, så er jeg ute etter en jobb-telefon, som talker mail, nettbruk, wifi, høy nedlastingshastiget, og en nogenlunde god grafikk. dessuten helst et qwerty- tastatur, fysisk eller virtuelt. kameraets kvalitet er ikke så viktig, men da evt. mer viktig med to enn med et veldig godt. bruker det uansett ikke som fotoapparat. en god skjerm, med litt størrelse også, så det er mulig å se dokumenter uten å myse og sscrolle til du stuper. symbian er ikke viktig, selv om jeg kjenner det. jeg skal nok klare å lære et nytt OS... jeg vil også gjerne av personlig glede ha touch-screen... jeg har kikket på N900, og tror den er litt for mye pc, og for lite telefon for meg. vil gjerne ha fysiske ringeknapper.... så pr. nå er vel alternativene like mye HD2, N97mini ( har mini to kameraer, eller er det bare storebror N97?), og samsung Omnia..... noen meninger her? og takk for all hjelp så langt:-) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva med HTC Touch Pro 2? HD2 har fortsatt ikke to kameraer.. Lenke til kommentar
nbleness Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Hva med HTC Touch Pro 2? HD2 har fortsatt ikke to kameraer.. tja..htc touch pro er absolutt en mulighet - har ikke sett så mye på den. mest fordi jeg bare drømmer om at HD2 kan ha to kameraer:-)men jeg skal se på touch pro. godt forslag. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva med HTC Touch Pro 2? HD2 har fortsatt ikke to kameraer.. tja..htc touch pro er absolutt en mulighet - har ikke sett så mye på den. mest fordi jeg bare drømmer om at HD2 kan ha to kameraer:-)men jeg skal se på touch pro. godt forslag. Touch Pro 2 vel å merke Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Samsung Omnia 2 info... Samsung B7610 OmniaPro (basically en Omnia 2 med utrekbart qwerty- tastatur) info... Begge er trykksjerm mobiler med Windows Mobile 6.5 og Samsungs Touchwiz UI interface. Disse har raske moderne processorer og mye minne, 2 kamera, fungere like greit som en proff jobb telefon som en goy fritids telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå