boffeeen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tror jeg vet mer om emo enn det de andre her gjør (jeg hørte litt på band som Mineral, Saetia og Sunny Day Real Estate før) , og jeg er tildels enig med deg, men jeg mener at forskjellene mellom dette bandets emo/indie-sound og punk rock er for store til at du kan kalle det punk. Bandet kunne godt ha blitt puttet under emo/indie/punk, men ikke bare punk. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 dette bandet går under samme genre som f.eks Mineral og Saetia, som du nevner. poenget med genren er dog at den skal kunne utvikle seg uten å bli holdt fast av noe. det er dermed slik man får band som dette bandet, som jo uten tvil har mye innflytelse fra band som Mineral. e! e! går under emo som er en form for punk. dermed er det et punkeband. enkel logikk. forøvrig må dere gjerne forklare hva denne "indie" sounden dere snakker så kjært om egentlig er for noe, da indie jo bare er engelsk for uavhengig, og brukes om absolutt alle band som ikke er på et major label. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg hopper pent over sidene med krangel og bitchslapping, og sier: Dette var ikke så værst. Da mener jeg selvsagt studioversjonen. Videoen i førstepost hadde grusom vokal som ødela det instrumentale. Jeg skal sjekke ut resten om dere har noe. Fikk litt Explosions in the Sky-feeling, som noen andre her nevnte tidligere. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvordan kan du si at alle sier det er det beste bandet, når jeg aldri har hørt om det... Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 jessssss plata er så sinnsjukt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå