Christiαno Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei hei, visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, men vi kjører på uansett Jeg skal til London ganske snart, og jeg skal bli der en god stund. Er det noen steder i London som selger norske aviser som Dagbladet, VG etc? Går jo selvfølgelig ann å lese britiske aviser, men vil jo gjerne følge med i norsk media også. Så det hadde vært fint med steder jeg kunne få kjøpt dette, gjerne i den vestre delen av London. Takk på forhånd Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Regner med at Sjømannskirken har norske aviser en kan leser, men muligens ikke VG og Dagbladet. Og så finnes det noe som heter internett ........ Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 ... gjerne i den vestre delen av London. Ja, i en by med 10 millioner innbyggere skulle dette altså bety den vestre halvdelen der det bor 5 millioner mennesker ... Det ville nok hjelpe litt om du kunne være litt mer presis med stedsangivelsen. Jeg har selv kjøpt norske aviser i ei avis-/bladsjappe på Queensway (nord for Hyde Park/Kens.Gdns.), men det var vel omtrent 10 år siden. Det er mulig det er en aviskiosk på Heathrow der du kan få norske aviser også. (?) Begge stedene ligger i den vestre delen av London, men det er laangt mellom dem. Kanskje du kan få lese aviser i ambassadens lobby? (i Belgravia?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå