Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 "Life is bitch!" er det første jeg tenkte. Jeg hadde netopp kommet over eksen, det tok meg 2 månder. 2 månder med dritt.. Og selfølgelig klarer jeg å falle for en rett etter jeg kom over eksen. Og det hele hender jo med at jeg blir såret. Og det orker jeg ikke engang til. Eksen min går på skolen min, har lite kontakt med hun.. Hun nye går på samme treningssenter, men ser hun ikke ofte. Så spørsmålet er.. Forhold med hun nye er bare helt umulig, fordi hun er dritt pen og jeg, ermm.. gjennomsnitt.. Jeg var dum nok til å starte en samtale med hun, og hun virket grei tilbake. Og nå ja, forelsket.. Skal jeg bare sltute å bry meg om henne og bare leve livet? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Eg føretrekk det sistnevnte. Ingen har sjans på drittpene jenter. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke alle jenter tenker bare på utseende , kjør på! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke alle jenter tenker bare på utseende Nei, du har faktisk rett i det. Ligningsformuen til både deg og far din kan også vera utslagsgjevande. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skal jeg bare sltute å bry meg om henne og bare leve livet? er ikke det same shit, egentlig? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Så fantastisk negativ du skulle være da, Frigata? Det må være et trist liv å kun prøve seg på de jentene man kun syns er halvpene.. Til TS: Selvfølgelig skal du prøve deg. Hva har du å tape? Ingenting. Det absolutt værste som kan skje er at du får vite at hun ikke er intressert.. Og det er jo bedre enn å gå rundt og lure på om hun er intressert, og ha en kjip pingle-følelse. Når det er det eneste du kan tape på å prøve deg, så er du absolutt i en win-win-situasjon. Lykke til Lenke til kommentar
holar Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Et lite tips, et hjertesukk jeg fikk fra en virkelig vakker jente: "Det er ingen som tør prøve seg på meg" Det hun mente, var at alle gutter i utgangspunktet trodde ho enten var opptatt, eller ikke interessert, fordi ho var pen. Så hva har du å tape på å prøve deg? --Det er ingen automatikk i at pene damer går etter vakre gutter-- Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du har pratet med henne en gang, og er alt forelsket? Prøv å prate litt mer med henne, men hold det heeeeelt casual. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Et lite tips, et hjertesukk jeg fikk fra en virkelig vakker jente: "Det er ingen som tør prøve seg på meg" Det hun mente, var at alle gutter i utgangspunktet trodde ho enten var opptatt, eller ikke interessert, fordi ho var pen. Så hva har du å tape på å prøve deg? --Det er ingen automatikk i at pene damer går etter vakre gutter-- Slik tenker hvertfall jeg, når jeg ser en deilig jente. Men til TS; så ta en sjangse, hvis du virkelig liker henne så kjør på. Du kan finne livs partneren din . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå