Gå til innhold

Hjelp til Acer Aspire 7738G; Lydpanel *Fikset*

Ironmann

Anbefalte innlegg

Hentet idag min Acer Aspire 7738G som jeg bestillte på elkjøp under kodenavnet P6600

Acer Aspire 7738G Elkjøp

Etter en times tid med fikling og triksing satt jeg meg endelig ned for å høre på litt musikk med nyinnstalerte spotify og det var da jeg merket at Subben(iallefall der subben sitter) at det begynnte å skurre og eneste løsning for å fjerne den skurringen var å sette internal subwoofer helt ned. Though tror jeg fikset det med en ny driver fra Acer.

Men mitt virkelig problem er at det er en slaks multimediakontrollpanel til høyre for numtastene og den vil ikke funke. Har trollet forum og guides osv men finner absolutt ingenting angående den. Den lyser ikke(hvis den gjør det) og reagerer ikke på noen måte har prøvd på flere forskjellige musikkprogram etc. Leste noe om å holde HOLD knappen og har trykt på ca hver eneste knapp der nå. Alle andre hurtigknapper på pcn fungerer helt fint.

Noen som kan hjelpe en stakkars? Takker på forhånd for svar=)

Ble fikset etter en restart av pcn:S Har restartet den før med tanke på oppdatering av drivere etc men den bestemte seg nå for å bare plutselig ordne seg selv=) Steng tråden.

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...