Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen skrur seg av og på gjentatte ganger når jeg ikke er der

Gjest

Anbefalte innlegg

For eksempel om natten. Om jeg ikke har noen nedlastninger gående eller musikk som spiller, så skrur pcen seg av og på igjen med korte mellomrom helt til jeg rører ved musa neste morgen og logger inn. Så tar det en liten stund at jeg ikke rører ved den før den begynner igjen. Hvis jeg setter på en film så tar det en viss tid etter filmen er ferdig før den begynner. Da pleier jeg å sove. Jeg tror det må være et ganske opplagt svar og det er helt sikkert noe jeg kan gjøre på powersaving options, men jeg finner ikke noe jeg kan søke på på google. Bruker Windows 7 RC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikkje noko med at siden du har RC versjonen så når W7 er lansert gjer han det fordi du ikkje har gyldig lisens, lurer på om eg har lest dette ein annan plass...

Den vil gjøre det, men ikke før i mars.

---

Bruker du laptop? Isåfall kan du prøve "High Performance"-instillingen for strømsparemodus (Klikk på batteriikonet -> More power options).

Lenke til kommentar

jeg har lisens. lastet ned og registrerte da det fortsatt var beta i fjor. Når pcen blir inaktiv så skrur den seg av og på igjen. og når den er på igjen er det de samme programmene som kjører. det er nesten ikke noen forskjell utenom at jeg kommer til login screen. problemet er at det er sykt irriterende lyd å sove til eller komme hjem fra skolen til og se at pcen har drevet sånn i mange timer og det føles ut som den sliter seg helt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...