DDDD Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei Er jeg attraktivt noen steder i det sivile, utenom vekteryrket og Kongobusiness? Har kun sanitet nivå 3 som det eneste sivile/militære kurset. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Takker. Men jeg tenkte på arbeid jeg kan få frem til høsten. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vil tro det avhenger helt av hva du drev med i TMBN. Bedrev du ren infanterisme er det heldigvis ikke mange jobber sivilt i Norge som har behov for den kompetansen. Du har ikke dillet noe med tunge kjøretøy? Elektronikk? Administrasjon/kommandoplass? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Nope, var nok ren infanteri, gett. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Strekker strikken veeeeldig langt nå, men kanskje selge turutstyr? Kreves jo selgeregenskaper i tillegg, men du burde ha litt over snittet peiling på blant annet ryggsekk og støvler. Teletubbies er ikke helt Lars Monsen, men jeg vil tro dere trasker mer i skogen enn en gjennomsnittlig urbanitt. Største sportssjappe hjemme vet jeg har hatt en menig kystjeger og en gardesersjant blant staben på villmarksavdelingen. Generelt vil jeg tro du får litt problem i forhold til at du bare skal jobbe et drøyt halvår, ser for meg at sjefer ikke er begeistret for ansatte som knapt er opplært før de slutter. Portør på sykehus/ufaglært vikar i helse/omsorg? God form og grunnleggende peiling på kropp og gørr gjør deg mer kvalifisert enn en gjennomsnittlig student med pengebehov, men kanskje hyllen under sykepleiestudenter. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dersom du ikkje vil bli vektar e.l. foreslår eg at du fokuserar på "vanlege" yrker for din del. Personleg vil eg anbefale å jobbe som truckførar, lett arbeid med god løn, løna mi f.eks. (når eg ikkje studerar that is) ligg på 150-180kr timen og det er nybegynnarløn. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Penny: Takker! Villmarks- og turavdelingen på sportsbutikker virker faktisk "chill" og kult. Tror jeg skal prøve meg der =) HValder: Lønna virker jo spennende, men etter TMBN så har jeg lært at man hels ikke skal følge lønna. Ellers tror jeg bare ikke det er en jobb for meg. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Mercenary? "Blækkvåter" Lenke til kommentar
1949 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror du kan jobbe på ambulanse hvis du har PHTLS, men jeg er litt usikker. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Tror du kan jobbe på ambulanse hvis du har PHTLS, men jeg er litt usikker. Tror man kan bli tatt opp som lærling etter PHTLS, usikker selv. Men ja, er interessert i det selv. Mercenary? "Blækkvåter" Får jeg drepe noen da?????? Endret 11. desember 2009 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå