Gjest Guest_Bekymret_* Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei. Jeg er en gutt på 16, som i dag oppdaget flere små blodflekker i bokseren min. Det er ikke noe blod i urinen når jeg tisser, og det finnes ,så vidt jeg ser, ingen sår i penis-regionen. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva kan dette være? Hemoroider? http://no.wikipedia.org/wiki/Hemoroide Sjekk med legen du... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bekymret_* Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er snakk om blod foran i boxeren. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det kan vere mykje. Om du mistenker at det kjem frå penis bør du oppsøke lege snarest. Berre ein mistanke er nok! Trur ikkje du treng å vere redd for at dei snitter om penisen din akkurat - får nok berre tabeletter. Eg hadde ei infeksjon ein gong faktisk, då eg hadde tatt ein morsom attraksjon kor ein blei utsatt for g-krefter. Tok denne tingen sikkert 20 gonger, og fekk urinveisinfeksjon. Ja eg trur faktisk det var grunnen, då eg ikkje har gjort særleg mykje anna aktivitet som kan føre til slikt. Det var då berre antibiotika ei kort stund, så var den saken grei. Om det åpenbart er blod vil eg heller tru det er eit sår eller ei rift. Eg hugser første gong eg barberte meg i skogen, uten noko særleg erfaring. Då fekk eg nokon heftige kutt (ovanfor dog, ikkje på penis), og det såg alt anna enn bra ut då eg opna buksa. Då var eg verkeleg redd, heilt te eg såg at det berre var nokon små kutt av barberhøvelen! Kan somsagt vere mykje. Kanskje noko kviseliknande, eller simpelthen sår. Det er vel nær penis om det er forann, men kan jo óg vere nærmere ræva. Men mistenker du noko - gå til legen! Det KAN vere alvorleg, iallefall om ein ikkje går tidleg nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå