kingkop Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det har skjedd noe tragisk på min hjemme PC. Jeg har en mappe som er lagt ut til deling pga av et hjemmenettverk. I denne mappa hadde jeg masse mp3, programmer, og bilder. Alt innholdet i denne mappa er slette og det må ha vært noen uteforstående som har gjort det. Det triste er at flere hundre familiebilder er tapt. Jeg hadde ikke noe back up på de, desverre. Jeg lurer på om det finnes noen måte å berge bildene på, da jeg ikke har formatert hdd'n siden dette skjedde for fire dager siden. Håper noen kan komme med gode råd. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det går fint det, så lenge du ikke har du har lagret noen andre filer som har overskrevet filene dine. Jeg vet ikke om noen gratisprogrammer, men Restorer2000 fungerer utmerket. http://www.bitmart.net/ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Easy Recovery er også veldig fin. Husk at du bør helst ikke skrive mer til den disken, for at sjansene for å få igjen det tapte skal være så stor som mulig. Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Takk for det! Skal se om jeg finner noen slike programmer på Filenexus eller Sharereactor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå