rhov23 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hei! Skal kjøpe en god 64-bit arbeidshest som klarer høyoppløst realtime photoshop-tegning, moderat 3ds max, og spill litt over hl2-nivå. Er litt redd for å kjøpe Amd med tanke på ytelse i photoshop og 3d studio max. Men det er så billig!!! Noen erfaringer? Har lagt ved et forslag til oppsett men er usikker på om alt passer sammen. Særlig gjelder dette ssd'en og skjermkortet. Oppsettet koster 6000 blank. Har mus,tastatur,tegnebrett,lagringsdisk,skjerm. Takker for svar! Endret 2. desember 2009 av rhov23 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Et i5-oppsett vil gjøre jobben bra. Ville kjørt på med mye minne og en noe raskere SSD. Det blir noe dyrere, men det blir mye bang for buck. AMD gir også fantastisk ytelse for pengene, men jeg er litt Intel-fanboy. På sikt vil nok i5 være mer oppgraderingsvennlig også. Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Et i5-oppsett vil gjøre jobben bra. Ville kjørt på med mye minne og en noe raskere SSD. Det blir noe dyrere, men det blir mye bang for buck. AMD gir også fantastisk ytelse for pengene, men jeg er litt Intel-fanboy. På sikt vil nok i5 være mer oppgraderingsvennlig også. Tusen takk for svar! Har snust litt rundt og kommet fram til dette: Ser det greit ut? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...8B-6C693F260C80 Har forresten et kabinett liggende. Kan jeg bruke dette? Kjøpt i 2003 og er kliss lik dette i utseende. http://www.hardware.no/artikler/chieftec_d..._dx01-sld/15497 Hadde jeg bare klart å få banket det ned til 6000 kr (utenom frakt) hadde jeg vært lykkelig. Er skjermkortet forresten god økonomi, eller bør jeg velge noe annet? Endret 3. desember 2009 av rhov23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå