Gå til innhold

[Løst]Sesjon spørsmål Haster

corsa91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil ikke inn, skal jeg bare si ifra at jeg ikke vil, eller ska jeg feile miserable på testene?

Mange som sier at det holder å bare si man ikke vil inn, men det tar jeg med en klype salt... Du er pliktig til å fullføre tjenesten hvis du er tjenestedyktig og de vil ha deg inn... Plutselig finner de ut at de vil ha akkurat deg inn, og da er det lite du får gjort.

Vet ikke hva de kan gjøre hvis du feiler på testene, men å feile totalt på alle kan de kanskje gjennomskue?

Lykke til ihvertfall, må legge til at jeg absolutt ikke ville inn, men det var faktisk dritkult når jeg først var der :)

Lenke til kommentar
Skjer med at jeg ikke fikk hørseltest og fargeblindstest på sesjon?

Hvis du blir funnet Ikke Tjenestedyktig på en post, tror jeg ikke de sjekker resten av det du ikke har gått i gjennom enda.

Jeg fikk trekt litt for astma og allergi, men, synes det er litt rart da. Jeg ble jo veid, målt høyde, sjekket blodtrykk og sjekket hvordan det var med synet (så på bokstavtavla, ikke noen fargeblindstest). Tipper han gjøken jeg var inne hos (satt forresten på facebook og kødda med en fyr på telefon) ikke var helt med på notene. Tipper han glemte det.

Det som var litt rart var jo at når jeg kom inn til offiseren, så sto det på skjemen hans at jeg hadde normalt fargesyn. Tenkte egentlig ikke noe mer på det før jeg var på toget hjem.

Edit: jeg er forresten ganske fargeblind :p

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...