Yavel Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 leitet egentlig etter den posten der en fyr klager på at politiet i Norge ikke har bedre biler, her ser vi grunnen. krasj Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan ikke helt se hva dette har med tittelen å gjøre, men kanksje du kan komme med noe mer info? Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 leitet egentlig etter den posten der en fyr klager på at politiet i Norge ikke har bedre biler, her ser vi grunnen. krasj Det er én ting at du har dysleksi, men her er det faktisk ikke mulig å forstå hva i all verden du prøver å komme frem til. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 les linken å legg sammen to å to, så burde alle skjønne det. Å dyselksi-feil finner jeg ikke, så da har jeg det vel jeg å. Jeg skjønte det nå i allefall Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 les linken å legg sammen to å to, så burde alle skjønne det. Å dyselksi-feil finner jeg ikke, så da har jeg det vel jeg å. Jeg skjønte det nå i allefall Jeg vet ikke om du har dysleksi, men du begår i alle fall mange grammatiske feil når du skriver. Årsaken til at jeg nevnte dysleksi i forrige kommentar, er at trådstarter har omtalt sin egen dysleksi i signaturen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå