hehe200 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hei. Fikk en ny ipod touch for ca 6mnd siden. Fra dag 1 har jeg hatt det problemet at den tappes for størm veldig raskt. Lar jeg f.eks være å bruke den i 3-4 dager, så er den garantert tom for strøm når jeg skal bruke den. Hvis jeg bruker den til musikk i f.eks 2-3 timer på en dag, må jeg lade den for at den ikke skal være tom neste dag. Har prøvd ut mange tips på nett; av med wifi, ned med brightness, av med selvbelysende(?) skjerm, har ikke mange ekstra-programmer, ikke EQ på. Har også prøvd å slette alt innhold, og "resete" på itunes når den er kobla i pcen. Batteriet tappes forresten like fort selvom jeg slår den ved å holde inne av knappen på toppen av spilleren. Glemte å skrive det at hvis jeg legger fra med ipoden i 10min, og tar i ørepluggene uten å gjøre noe på ipoden så hører jeg bare en slags pipelyd. Dette skjer ikke hvis jeg pauser musikken, og så hører. Kun hvis det går litt tid før jeg hører. Er det noen som vet hva som kan fikse problemet, eller evt hva som er galt? takker for svar Endret 2. desember 2009 av hehe200 Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dårlig batteri er det ihvertfall, min jailbrek'a 2G som er ganske stappet med ressursslukende ting holder flere dager med lettere bruk Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hei. Fikk en ny ipod touch for ca 6mnd siden. Fra dag 1 har jeg hatt det problemet at den tappes for størm veldig raskt. Lar jeg f.eks være å bruke den i 3-4 dager, så er den garantert tom for strøm når jeg skal bruke den. Hvis jeg bruker den til musikk i f.eks 2-3 timer på en dag, må jeg lade den for at den ikke skal være tom neste dag. Har prøvd ut mange tips på nett; av med wifi, ned med brightness, av med selvbelysende(?) skjerm, har ikke mange ekstra-programmer, ikke EQ på. Har også prøvd å slette alt innhold, og "resete" på itunes når den er kobla i pcen. Batteriet tappes forresten like fort selvom jeg slår den ved å holde inne av knappen på toppen av spilleren. Glemte å skrive det at hvis jeg legger fra med ipoden i 10min, og tar i ørepluggene uten å gjøre noe på ipoden så hører jeg bare en slags pipelyd. Dette skjer ikke hvis jeg pauser musikken, og så hører. Kun hvis det går litt tid før jeg hører. Er det noen som vet hva som kan fikse problemet, eller evt hva som er galt? takker for svar Kanskje et dumt svar, men har du husket å slå den av riktig? Om man trykker på knappen på kanten så slår skjermen seg bare av. Må holde den inne og så kommer det opp på skjermen "vil du slå av" osv. Endret 8. desember 2009 av Hunter147 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Min 2g jailbreaka varer utrolig lenge, skrur den aldri av. Bare slår av skjermen, og har den alltid liggende i jakkelommen ca to uker, før jeg tar den opp til pcen og lader. Men nå bruker jeg den max en time hver dag. Men som sagt, den er fortsatt aldri avskrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå