RunningRiver Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sliter med å finne butikker eller nettbutikker som selger 20gb harddisk til 360. vil gjerne ha den fordi den er billig, og så spiller jeg ikke så mye. tenkte jeg skal laste ned noen maps osv. Noen som har en nettbutikk eller som selv kan selge en til en bra pris? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Her har du en: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30830 Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Norske sider? liker mine rettigheter her i Norge Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da vet jeg ikke om noen, ble ikke 20 gb tatt ut av produksjon for en stund siden? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror jeg har en 20 GB liggende etter att jeg tok steget opp til 120 gb for en stund siden. Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 har du? har du bruk for den da?....muligens om vi kan kanskj gjøre en handel? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 har du? har du bruk for den da?....muligens om vi kan kanskj gjøre en handel? Hay, jeg har også en 20 gig hardisk ligende her viss du skulle være interisert du kan sikkert få den, jeg har ikke så mye bruk for den uansett.. Lenke til kommentar
ole emil Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 har du? har du bruk for den da?....muligens om vi kan kanskj gjøre en handel? Hay, jeg har også en 20 gig hardisk ligende her viss du skulle være interisert du kan sikkert få den, jeg har ikke så mye bruk for den uansett.. har du enda den 20gig harddisken? jeg kjøper den gjærne av deg om du fremdeles har den.. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 har du? har du bruk for den da?....muligens om vi kan kanskj gjøre en handel? Hay, jeg har også en 20 gig hardisk ligende her viss du skulle være interisert du kan sikkert få den, jeg har ikke så mye bruk for den uansett.. har du enda den 20gig harddisken? jeg kjøper den gjærne av deg om du fremdeles har den.. Den ble nokk solgt for 50kr Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) . Endret 21. desember 2009 av The StigMeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå