Orjanp Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Sitter på Universitetet og laster HL2 gameplay videoen fra Fileplanet. Det går jo sinnsykt tregt. 587.5 MB. Transfer 18 kb/s. Eta 8 timer Har noen en ftp med fila tilgjengelig slik at jeg kunne fått den før jeg gikk hjem i kveld? Lenke til kommentar
slash Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 leser du 5-8 linjer ned så ser du en tråd som heter "halflife 2 videos" elns. en ide å sjekke den ut? så en som hadde den delt på ftp der. og du finner den I ALLEFALL med DC++ eller *host* kazaa. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 leser du 5-8 linjer ned så ser du en tråd som heter "halflife 2 videos" elns. en ide å sjekke den ut? så en som hadde den delt på ftp der. og du finner den I ALLEFALL med DC++ eller *host* kazaa. Skal skjekke den tråden. Bruker ikke p2p programmer på skolen. Ikke i tråd med gjeldende regler. :wink: Derfor ftp. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg fant de på en ftp her om dagen. Jeg postet adressen i en av de *kremt* mange andre HL2-trådene. Skal se om jeg finner den, søkefunksjonen er litt b0rken, som du kanskje vet. Edit: Gah. Jeg finner den ikke. :/ Har adressen hjemme, men det hjelper vel ikke deg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Fortsatt på skolen? Her er uansett adressen: ftp://ftp.gameplex.ch/Movies/H/ DivX-enkodede, normalisert eller ekstern lyd, og i det hele tatt, veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå