bovjer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei folkens!første post her! Jeg kjøpte et ati 5750 for ca en måned siden. Instalerte fersk kopi av windows 7 og nyeste catalyst drivere. Problemet er at muspekeren blir dobbelt så stor i windows. jeg kan heller ikke spille fullskerm video i mplayer eller vlc, da klikker kortet. Veit ikke hva jeg skal gjøre spesifikasjoner: Windows 7 Ultimate 64-bit ABIT AX78 (hovedkort) AMD Phenom 8450 Triple-Core Processor (3 CPUs), ~2.1GHz 4096MB RAM ATI Saphire Radeon HD 5750 650 w PSU Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har du stilt oppløsning? Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Har du stilt oppløsning? ja har stilt til maksimal oppløsning! har kontaktet ati kundeservice, men dårlig med hjelp der også! Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har du plugget i str0m fra PSU til kortet? Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Har du plugget i str0m fra PSU til kortet? ja det har jeg! Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvordan ser det ut i DirectX-diagnoseverktøy, skjerm? Skriv dxdiag i Kjør, trykk OK! Du har inst DirectX 11? Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvordan ser det ut i DirectX-diagnoseverktøy, skjerm? Skriv dxdiag i Kjør, trykk OK! Du har inst DirectX 11? ja! har kjørt dxdiag, ingen rapporterte problemer. og har intsalert direct x11 Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Ok, så det var rett hoveddriver (Ati)som ble listet opp, og ikke windows sin, og alle akselerasjonene aktivert? Har du brukt den cpu'en på hovedkortet hele tiden, den trenger jo siste bios versjon 13 til den cpu'en. Endret 5. desember 2009 av ask99 Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Ok, så det var rett hoveddriver (Ati)som ble listet opp, og ikke windows sin, og alle akselerasjonene aktivert? Har du brukt den cpu'en på hovedkortet hele tiden, den trenger jo siste bios versjon 13 til den cpu'en. Først vil jeg bare takke alle for mye bra forslag, selv om de ikke har funket, men det er ihvertfall folk som prøver å hjelpe. bedre support en ATI. hehe. Så til saken! hmmm!? ja, jeg har bios 13 står det. Om jeg har all akselerasjon på er jeg ikke sikker på. Aldri overklokket noe kort før, så vet ike hvordan jeg gjør det. Hvordan skrur jeg all akselarasjon på?? Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 ***bump*** Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Ok! problemet er fikset. med nye hotfix 9.12 så nå ingen problemer med stor musepeker! god jul alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå