Latias Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Året 2009 er snart ferdig, og da synes jeg det kan være gøy med tilbakeblikk på det som har skjedd i år. Forumet: Årets humor: Hvor får du sett kampen? MUTV? Jepp, betaler månedlig der. Er ganske billig, blir trukket 4 pund bare hver måned. Oki. Dumt, har bare norske kroner på kontoen Årets oppsiktsvekkende: Da har jeg kjopt meg den nye drakta! Ble med mitt eget navn bakpaa, og nummer 32! Årets spådom: Benayoun putter ca 92:45. Gjett hva som skjedde da? Hadde vore hærleg om Owen scora, og avgjorde(!), 5 minutt på overtid Og det var det også. Årets dårligste spådom: Får inn Nani og Valencia for Giggs og Park, så skal det faen meg bli trøkk. Hva skjer? Jo, Giggs serverer tre mål, og United vinner 4-3. Årets dobbeltmoral? For et drittlag vi er. Gud så tafatte. Kjøpes det ikke Januar kan Fergie gå av. Skandale at en klubb av vår kaliber er så jævelig dårlig spillemessig. Drøy time senere...Største fotballøyeblikket i mitt liv Jeg griner av glede Vet du hva Owen, du er tilgitt for allt. ELSKER DEG FOR DENNE!!! Owen er ikke spillende, han er kun en sjansemisbruker. Thats it. Årets underholdning: Ok, så jeg har kjedet meg en del i dag. Har derfor skrevet litt i word. I present to you: DISKUSJON UNITED ----------------------Hyrlen------------------------ ---Jotun----Alastor----Nighty----Sameboe— --Limbeck—Latias----tc47--------Wisbatov— -----------------Points----Sir Game--------------- Benk: niko_90, DJ_dark, Raste, Manx, D’Amico, TomHel, SideSwipe, Stonemeister, RePaC, HCG, Geir M, Corey med flere Grunnlegger: GBD Keeper – Hyrlen Alle lag trenger en veteran man kan stole på. Hyrlen er en slik type. Han gir trygghet, med god kontroll over historie og argumentasjon. Kan mangle litt på enkelte områder (å/og), men er jevnt over et glimrende tilskudd. Høyreback – Jotun Ikke ulikt vår ekte kaptein er Jotun en person som elsker å irritere andre. Han liker å leve på en tynn linje i forhold til suspensjon, men er en som gir alt for å forsvare laget. Midtstoppere – Alastor & Nightkeeper Midtstopperne er et par med eldre sluggere. Alastor sørger for å rydde opp, og er flink til å gi beskjed til andre spillere når de må bedre spillet sitt. Nighty er en mer spillende stopper som alltid setter klubben foran alt annet, selv om han kanskje virker litt negativ til klubbens muligheter før kamper. To typer som utfyller hverandre på en god måte, og sørger for at det er vanskelig å finne på noe tull uten at det stoppes. Venstreback – Sameboe Kan finne på mye rart (32), men er i bunn og grunn en som gir alt for å forsvare oss. Vil bli en stor spiller når han får litt mer rutine i enkelte situasjoner. Defensiv midtbane – Latias Når andre sliter med å finne rom for innlegg kan man alltid stole på Latias. Jobber hardt for å oppnå lagets respekt, og mener at mye diskutering med motstanderen er en bra måte å gjøre dette på. Høyreving – Limbeck Gjør ikke alltid det konvensjonelle, og kan nesten kalles en liten rebell. Likevel er talentet ubestridelig, og antall innlegg han klarer å produsere er intet mindre enn imponerende. Venstreving – Wisbatov Er en spiller som definitivt har vært med på å heve laget (Clicky) og har etter hvert utviklet seg til å bli en viktig del av førsteelleveren. Et av de første navnene på blokka. Offensiv midtbane – tc47 Nok en spiller med temperament, noe som kanskje ikke er spesielt overraskende med tanke på at han er fra Bergen. Man kan til tider lure på om han ønsker å innlede et seksuelt forhold til Paul Scholes, men det er på ingen måte negativt. Herlig engasjement. Spisspar - Sir Game & Points Hva kan man si om dette spissparet? Leder alltid laget i angrep, og samspillet er flott å se på. Game er den mest kontroversielle, en liten bad boy. Han har slitt med suspensjoner, men er nå tilbake og bedre enn noen sinne. Points har en nærmest uovertruffen fotballforståelse (2.plass i FPL), og sørger for at disse spissene alltid er en fare for motstanderen. Man vil ikke møte disse i storform om det kan unngås. Benken – niko_90, DJ_dark, Raste, Manx, D’Amico, TomHel, SideSwipe, Stonemeister, RePaC, HCG, Geir M, Corey med flere En god blanding av unge talenter og mer rutinerte spillere utgjør benken. Her er det flere spillere som kan kalles ”supersubs”, og de sørger for at laget har en særdeles sterk tropp. Verste motstandere Det er vel strengt tatt bare rom for to motspillere i denne kategorien. Kjenner vi dem rett, vil begge være stolte over å havne i en slik bås. Vi snakker selvsagt om Danielzu og Kjakan24. Alt er skrevet i godt humør, og er på ingen måte ment å støte noen. Om noen ønsker at deres navn skal strykes fra innlegget er det bare å sende inn en PM. United: Årets kamp: 1. Manchester United 4-3 Manchester City 2. Manchester United 3-2 Aston Villa 3. Arsenal 1-3 Manchester United Årets mål: 1. 2. 3. Dimitar Berbatov mot Sunderland (4.15) 4. Darren Fletcher mot Everton (4.30) 5. Ryan Giggs mot Portsmouth Årets spiller: 1. Darren Fletcher 2. Nemanja Vidic 3. Ryan Giggs Årets øyeblikk: Michael Owen mot Manchester City (10.45) Sikkert glemt masse. Bare si fra, så skriver jeg det opp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Fin tråd Owens 4-3 scoring mot City vil sitte lenge i meg, ubeskrivelig den følelsen jeg hadde da. Så ser man SAF og Neville hoppe og juble bortover sidelinja og deretter så koseprater SAF med fjerdedommeren forn Hughes. Vil nok si at kontringsmålet mot Arsenal burde vært på topp 5 lista, da vi gikk videre i CL. Giggs sitt mot Pompey holder ikke for Topp 5/10, Giggs sitt mot Tottenham var mye bedre. Endret 3. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ahh...digger meg at jeg var på årets kamp Og ga klem til Alastor på samme kamp! Samt at jeg ble årets oppsiktsvekkende Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Vil nok si at kontringsmålet mot Arsenal burde vært på topp 5 lista, da vi gikk videre i CL.Giggs sitt mot Pompey holder ikke for Topp 5/10, Giggs sitt mot Tottenham var mye bedre. Får skylde på dårlig hukommelse. Giggs sitt tok jeg med fordi det var hans 100. mål i PL, og fordi det var et brukbart frispark. Er nok mange bedre mål enn den, ja. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Årets spådom:Hadde vore hærleg om Owen scora, og avgjorde(!), 5 minutt på overtid Og det var det også. Eg er framleis skuffa over at eg ikkje satsa pengar på det Du treng vel ikkje gni det meir inn? Eg hadde vore "nokre" tusenlappar rikare no dersom eg hadde satsa. Elles var det ein fin tråd der me kan mimre over året som snart er omme. Eit år med både gleder, og litt skuffelse (Barca og Liverpool ). Satsar på at andre med betre hukommelse enn gullfiskhjernen min kan finne fram minneverdige augneblink som me kan kosa oss med i desse førjulstider! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du var vel ikke den eneste som tippet på at Owen scorte på overtid, tror jeg gjorde det selv, men jeg tippet ikke 5 min på overtid. Så der var du god Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ser ikke helt dobbeltmoralen i det jeg skrev, men idiotien - den er for alle å se. Det skal sies til min unnskyldning at jeg beklaget SAF kommentaren kort tid etterpå. Blir pinlig berørt når jeg ser hva jeg lirer av meg i motgang, rett å slett flaut. Vet jeg presterte å kjefte Giggsy huden full etter en begredelig kamp også, noe som resulterte i verbal juling fra forumets brukere. Årets "failure" kan vi gi til Raste, som mente Berbatov var en flopp. Enig, Jokke? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er vel 1000 andre brukere som har vært hardere enn meg i kritikken mot Berbatov, dessuten så var ikke Berbatov på samme nivå som han har lagt seg på pdd. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det har vel ikke så himla mye med at han er bedre nå enn når du kalte han for flopp. Det har med det faktum at det faktisk er mulig å kalle han en flopp etter så kort tid som du gjorde, og spesielt med tanke på at han var laaaaangt fra dårlig. DET kalles en failure. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du kan da ikke si at Berbatov presterte godt nok i fjorsesongen? Uansett, orker ikke å ta en ny diskusjon om Berba. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du kan da ikke si at Berbatov presterte godt nok i fjorsesongen? ENORM forskjell på å ikke prestere godt nok og det å være en flopp. Det burde enhver person skjønne. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du kan da ikke si at Berbatov presterte godt nok i fjorsesongen? Jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå