Gå til innhold

ارثرة كنت أمتصالثرثرة كنت أمتص


Evilfish

Anbefalte innlegg

jihad.jpg

 

 

ولكن النقطة هي حاولت. إذا كنت تعتقد أنك بحاجة للذهاب الى المخبز ، رجاء أن تفعل ذلك الآن ، لأنني لا أريد أن يكون انقطاع حين أقول لكم قصتي. ... ولكن على أي حال ، ل

قد

كنت أفكر في الاونة الاخيرة والسعادة وصلنا إلى استنتاج مفاده أن وأنا سعيدة. هذا أمر مزعج. إذا رأيت الدجاج مثل سعيدة بما أن لي ، سوف يحل محله ، ويعطي لكم كامل المبلغ... أي الأسئلة التي طرحت!

ولكن هذه ليست النقطة. النقطة هي أنا بطارية تعمل.

حسنا ، في الحقيقة أنا لا.

ولكن هذه ليست النقطة. ما هي النقطة؟

واضاف "النقطة هو كل شخص ينبغي أن يكون أدائي والجدول الزمني! صرخ شخص ما أنا في وقت لاحق تلقى صفعة قوية عبر مقطوعة الرأس والوجه وقبل ان يرسله الى الوطن في صندوق من الورق المقوى.

قبل أن أعرض نفسي ، اسمحوا لي أن أطلعكم على قصة. وهناك قصة عني ، وعظمت أنا. ولكن أولا ، أعتقد أنه سيكون من المناسب أن أقدم نفسي. وانا ذاهب الى القيام بذلك في وقت قريب. لذلك ، بدأ كل شيء ، في منزل كريه الرائحة ، الى الشمال من ويلينغتون ، جنوب وشرق ولاية اريزونا حيث أنت جالس الآن. انها ليلة مظلمة ، ولا مع أي طيور الدجاج ، وكانت السماء تمطر مطرا الصامتة. هناك العديد من النجوم على الاعتماد ، وليس بما يكفي لتغطية السحب منها. أنا مثل الدجاج. ولكن على أي حال ، أنا ما كان يفعل في هذا المنزل رائحة كريهة؟

"لقد كان يضحك في صناديق طعام الكلب معك ، تذكر!؟" وقال ستيفنز الجدة ، لكنها كانت خاطئة. ما أفعل؟ هذا صحيح ، وكنت أكتب هذا المقال. الآن مرة أخرى إلى قصة.

أنا في حاجة للعثور على شيء ، لذلك بحثت عن ذلك ، والشيء المدهش أكثر حدث!

لقد وجدت أنها!

تخمين ما كان عليه؟؟ انها قطعة من لحم الخنزير المقدد الهش ، والذي انخفض الأول عيد الميلاد الماضي. اعتقد ان أكل الكلب ، ولكن اعتقد انه . هناك أشياء كثيرة هناك حيث كنت دائما تبحث عن الأشياء ، ولكن لم أكن مثلهم ، لذلك أنا لا أعرف لماذا كنت دائما تبحث عنهم. ولكن هذا الشيء أنا فعلت ذلك. وهذا الشيء ، فإنه يحب لي الحق في العودة في وجهه.

ولكن أنا لا أحب الأشياء التي من أمثالي. كانت رائحة مضحك. لذلك أنا جعلت من الأصدقاء معها ، وتقربها ، ثم خنقت أنه في ليلة وانها أكلت اللحم. ولحم الخنزير المقدد لم يكن سعيدا بذلك ، وضحك نفسه للنوم. ولكن بعد ذلك على متن الطائرة ، وقال انه بحاجة الى الذهاب يتبول ، حتى ضحكت نفسي للنوم وهو سكران لنفسه بعد. من المؤكد انه كان مستيقظا عندما بدأت الطائرة في الهبوط. انه بالتأكيد مع سقوط الطائرة ، وكان بالتأكيد لتضيع مرة أخرى. وخسر انه لم يحصل. فقدت في البحر من الحزن الأبدي الإنسان ، وغنائي جميل من دون ملامح البدنية للتفوق انها المفارقة الكامنة. وكان ذلك حيث وجد نفسه ، وخسر في الهاوية السحيقة... وهذا هو ما وجد نفسه.

اقتيد إلى مستويات جديدة من الإثارة ، وعندما وجد نفسه. ويا لها من يوم واحد.... أوه... ما في اليوم. ولكن هذا كان متوقعا ، لأنه لم يكن مجرد عشوائي. كان عشوائيا مع D. رأس المال ولكن على أي حال ، الذي يهتم لحم الخنزير المقدد ، هذا المقال هو عني.

لي وحدي تعليمات الأبدية من تحت الدمار. لي وحدي الفهم الأصيل للطرق في الكون.

لي وسعادتي.

لي وحدي الحزن.

لي ، وبلدي لحم الخنزير المقدد.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google translate sier (for de som er like nysgjerrige som jeg):

 

Men poenget er jeg prøvde. Hvis du tror du trenger å gå til bakeriet, kan du gjøre det nå, fordi jeg ikke vil forstyrres når jeg fortelle dere min historie. ... Men i alle fall for 

Kan

Jeg tenkte nylig og lykke kommet til konklusjonen at jeg er lykkelig. Dette er irriterende. Hvis du ser en kylling så lykkelige som meg, skal jeg bytte den, og gir deg hele beløpet ... No questions asked!

Men dette er ikke poenget. Poenget er jeg er batteridrevet.

Vel, faktisk jeg ikke.

Men dette er ikke poenget. Hva er poenget?

"Poenget er enhver person som skal være resultatet mitt timeplanen! Noen skrek i det jeg senere fikk en kraftig slag i ansiktet og halshugget før du sender ham hjem i en pappeske.

Før jeg presentere meg selv, la meg dele med dere en historie. Det er en historie om meg, og hvor flott jeg er. Men først, jeg tror det ville være hensiktsmessig å presentere meg selv. Jeg skal gjøre det snart. Derfor, det hele begynte, i et hus stinkende, nord for Wellington, sørlige og østlige Arizona, der du sitter nå. Det er en mørk natt, og heller ikke med noen kyllinger, og regnet taus. Det er mange stjerner å telle, og ikke nok til å dekke utbetalinger. Jeg liker kylling. Men i alle fall jeg hva han gjorde i dette huset lukter ille?

"Jeg lo i bokser med mat hunden med deg, husk!? Stevens sa bestemor, men hun var galt. Hva gjør jeg? Dette er sant, jeg skrev denne artikkelen. Innimellem til historien.

Jeg trenger å finne noe, så jeg så etter det, og de mest utrolige ting skjedde!

Jeg fant det!

Gjett hva var det? Det er et stykke bacon skjøre, som jeg slapp sist juleferien. Jeg tror at å spise hund, men jeg tror det. Det er mange ting der hvor du er alltid på utkikk etter ting, men jeg likte dem ikke, så jeg vet ikke hvorfor du er alltid på jakt etter dem. Men jeg gjorde det. Dette ting, elsker det meg rett tilbake i ansiktet.

Men jeg liker ikke ting som er som meg. Lukten morsomt. Så jeg fikk venner med dem, og nærmere, og deretter kvalt den kvelden, og de spiste kjøtt. Det bacon var ikke glad for det, og lo seg til å sove. Men så på flyet, og sa han trengte å gå tisse, så jeg lo meg til å sove mens drukket for seg selv ennå. Jada, han var våken da flyet begynte å falle. Det er definitivt med fallet av flyet, og var absolutt til å gå tapt igjen. Og han fikk ikke tapt. Lost in the sea av sorg evige rettigheter, og en vakker lyrisk uten fysiske funksjonene for excellence det ironi. Det var der han befant seg, mistet i avgrunnen Abyssal ... Dette er hva han fant seg selv.

Han ble tatt til nye nivåer av spenning, og da han fant seg selv. What a day .... Å ... For en dag. Men dette var ventet, fordi det ikke var bare tilfeldig. Ble randomisert til D. Kapital, men uansett, hvem bryr seg bacon, dette er historien om meg.

Me and my instruksjoner fra den evige fortapelse. Me and my iboende forståelse av måtene av universet.

Meg og min lykke.

Me and my sadness.

Meg og min bacon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...