anbar Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 har en 1,8 celeron foran meg... mange vifter, så det er rom temp inne i pc'en (3 80mm vifter og en system vifte foruten cpu og psu vifter) da kommer spm... hva skal jeg jeg gjøre for å klokke ramen opp, har twinmos 512 mb pc 2700, celeronen går fint opp til @2100, men da blir den ustabil, så hva burde jeg gjøre for å fin tune den opp ? jeg mottar alle tips med en stor takk! ps: msi 645c hovedkort, msi ti4200 skjemkort, hvordan klokker jeg skjermkortet max? thx Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 hm... da har jeg den på stabilt 2173mhz... med 15 multiplier,120fsb, og 3:4.. jeg brukte powerstrip til å klokke... men klokket bare moderat.. noen som vet hvor mye jeg får klokket skjermkortet? og ved hvilke mhz verdier? thx... jeg ønsker tilbakesvar =) Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 min celeron 1.7 gikk nettopp opp til 2,4 uten noe som helst problem, med pc2100 ram så det kan virke som det rett og slett er hovedkortet ditt som ikke liker seg. prøv å øke Vcore litt kanskje? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 har v.core på 1,8... hvor stor verdi trenger jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå