ThisIsMe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå har jeg kjøpt meg en ny båt. Det er en 14 fots skibsplast med en 50hk mariner. Jeg vurderer å sette inn en stereo med 4 høytalere og litt led-lys rundt i båten. Jeg har også planer om å lakkere den men jeg vet ikke hvilken farge jeg skal lakkere den. Noen som har forslag om noe billig anlegg og led-lys remser? Og hvilken farge tror dere blir fin på denne båten? Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Rød var jo fint. Vente en sesong eller to til du ser hvordan du liker det? Ellers hvit eller lys blå (turkis?), kanskje. Eventuelt blanding av hvitt og rødt, f.ex. rødt dekk og hvitt skrog. Endret 2. desember 2009 av Erigon Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Synes det var en grei fargekombinasjon jeg! Gratulerer med ny båt forresten! Fornøyd? Jeg ville kjørt på med noe standard-greier fra maritim, hvis du ikke er opptatt av syk lyd (som meg ). Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er faktisk veldig fornøyd Jeg lurer kanskje på om jeg skal lage blåe fartstriper på. Jeg skal lage nye setetrekk og de skal være hvit med blåe striper så jeg vurdere å få det over på båten også. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg er faktisk veldig fornøyd Jeg lurer kanskje på om jeg skal lage blåe fartstriper på. Jeg skal lage nye setetrekk og de skal være hvit med blåe striper så jeg vurdere å få det over på båten også. Det hørtes veldig 17.mai ut syns jeg. Ville droppa blått. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fin båt, hadde en slik med en Mercury 140 hk rekkesekser. Meget gode sjøegenskaper (innen rimelighetens grenser). Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ville i hvertfall hatt minst en farge som hadde god synlighet på sjøen. Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Hvilken farge har god synlighet på sjøen da? Er usikker på hvilken farge jeg skal ha den i, så bare kom med forslag om hvordan jeg skal male den. Lenke til kommentar
Andreas0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du får kjøpt sånne "fartsstriper"/ vannlinjeteip på f.eks. maritim. Jeg hadde blå båt med hvit stripe et stykke over vannlinja. Ble pent det, og ikke minst lettere å få pent enn maling. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) En stund siden jeg var på sjøen, så noe usikker på synlige farger. Kommer litt an på tid på døgnet og værforhold også. Men hvitt skulle være en vinner under de fleste forhold untatt ispilking og drivis. Men må få sagt at jeg fremdeles liker den fargen den allerede har. Endret 9. desember 2009 av Erigon Lenke til kommentar
Nordkapp17 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ville hatt Rød bunnstoff, Hvit side og fenderlist (slik den har) beholde rød topp, men fått rød kalesje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå