Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst]Hjelp til åpning av porter (til Wc3reign)

Anbefalte innlegg

Hei! Prøver å lære meg å hoste games til warcraft3 reign of chaos (og forsåvidt frozen throne etterhvert). Jeg prøvde mitt aller beste, men fikk det ikke helt til. På en side som skulle forklare meg hvordan folk vil klare å finne min server, stod det at jeg måtte:

-skru av windows-brannmur

-åpne porter

jeg skrudde av brannmur, men ble sittende fast når jeg skulle åpne porter. Har en linksys wireless router, men har koblet til min stasjonære med kabel. Fant siden for konfigurasjoner, som var en ip adresse. klarte å logge inn ved hjelp av mailadresse og passord, og kom meg innpå applications and gaming/ port range forward.

Jeg så på en link at det var på port range forward jeg skulle åpne porter. MEN når jeg er på port range forward, kan man fylle inn på - application, start, end, protocol og ipadress. der hvor det står ipadress, står det allerede fylt inn 192.168.1., noe som ikke stemmer overens med andre ipadresser jeg finner...

På siden jeg linka til, ber den om å åpne inn og ut, noe som jeg ikke ser hvordan jeg skal få til, i tilegg til at jeg ikke vet hva jeg skal fylle inn på ipadress.

Er det noen som kan hjelpe meg? :-) hadde satt kjempestor pris på det

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...