SolidFloyd Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har søkt litt rundtomkring uten å finne noe særlig bra svar.... så prøver her. Er ganske noob når det kommer til programmering i VB, men holder nå på med et lite program. Jeg har flere "form" og ønsker å starte en timer på form2 når jeg klikker på en knapp på Form1... Noen som har noen tips...? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sett timerens Modifiers fra Private til Public, og skriv Form2.Timer1.Start() Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Toppers, det funka jo utmerket.. takk En annen ting, finnes det noen enkel måte å få et "Form" til å ligge på øverst konstant, selv om man feks. klikker på et vindu til et annet pgm man kjører? omtrent slik man har på Windows Task Manager, Always on Top... Vet man kan bruke .BringToFront(), men dette gjelder veld bare dette ene programmet... jeg tenker over alle andre aktive vinduer.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sett TopMost egenskapen til True Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 sweet... takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå