Plecto Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei. Er ute etter en ny minnepenn av litt kvalitet (ut/inn overføringshastighet er en prioritet). Er en stund siden jeg har sett på disse minnepennene, men da minnepennene var på 256/512/1GB størrelse var det stor forskjell mellom overføringshastighetene fra de billige til de dyre, gjelder det samme i dag? Jeg i hvert fall ute etter en rask minnepenn av litt kvalitet. Hva skal jeg gå for? Størrelse er ikke så viktig. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Så dette er det ingen som har noen formening om? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Bare hold deg unna kingston (dårlige erfaringer) Corsair GT er en sikker viner http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11208&mfr=CORSAIR CORSAIR generelt egentlig Endret 4. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
gullien Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hold deg unna supertalent sine Pico varianter. Oppgitt lesehastighet er 30MB/s og testet skrivehastighet ca 11MB/s. Skrivehastigheten er den laveste jeg har testet, spesielt på filer mindre enn 2MB. Fysisk størrelse er forsåvidt grei nok til å ha i stereoen i bilen. Har opplevd mange krasj ellers med disse minnepinnene, så ligg unna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå