Joananas Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det første spillet i serien slippes på ny. Les mer Lenke til kommentar
ramblerman Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det var jo hyggelig at vi som har PC også kunne kose oss med dette. Men nei da! Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det var jo hyggelig at vi som har PC også kunne kose oss med dette. Men nei da! Vi har det jo fra før? Lenke til kommentar
alike Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Som ren demonstrasjon på at dette ikke er for oss som bruker pc, så tror sannlig jeg at jeg tar et cruise til bukta jeg! Det er straffa de får får å forsjeldsbehandle... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Koster da 90 kroner på diverse steder her i landet, så jeg ser ikke problemet? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Som ren demonstrasjon på at dette ikke er for oss som bruker pc, så tror sannlig jeg at jeg tar et cruise til bukta jeg! Det er straffa de får får å forsjeldsbehandle... Hva skulle vi fått? Spillet er jo allerede ute, såfremt det ikke har kommet noen oppdateringer tild et som ikke er nevnt i artikkelen ser jeg ikke hetl problemet. AtW Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 1200poeng koster jo penger det og, ingen som får det gratis... Lenke til kommentar
Ninjajedi Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kanskje litt pirkete, men blir vel feil å vise bilder av Call of Duty 2 når det er snakk om originalen? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er bileta i artikkelen frå det første CoD spelet? Så lenge utviklarane har gjort ein skikkeleg jobb med desse utgåvene, er det nok verdt eit kjøp for dei som ikkje har spela frå før, og treng eit nytt spel. Gjennomspeling av PC-utgåva har vore ein tradisjon kvar jul sidan det kom ut. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nicey, xbl versjonen av dette er billigere en PS3 versjon, hmmm, rart. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bildene er vel ikke fra COD? ser ut som COD2, eller medal of honor allied assault Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, det er vel faktisk cod 2 det derr Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Som flere helt korrekt har pekt ut er dette bilder fra CoD2. Beklager misforståelsen :-) Lenke til kommentar
epqr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Nicey, xbl versjonen av dette er billigere en PS3 versjon, hmmm, rart. Nei? 1200 MS points tilsvarer jo nærmere 100kr, 16 dollar tilsvarer et sted mellom 80 og 90 kr, så jeg ville ikke sagt at den var billigere. Om du ikke har en mer konkret norsk ps3 pris (jeg vet ikke hvordan betalingssytemet på ps3 fungerer, om du betaler med NOK i Norge etc.) Endret 2. desember 2009 av epqr Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Det var jo hyggelig at vi som har PC også kunne kose oss med dette. Men nei da! Vi har det jo fra før? Min første reaksjon var den samme som ramblermans. Men etter å ha prøvd demoen på 360 kan jeg bekrefte at det er nøyaktig samme versjon som det gamle PC-spillet vi kjenner, dvs. uten estetisk oppussing. Endret 3. desember 2009 av Khogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg