Abnorm Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Kan noen hjelpe meg med å sette opp et phpBB forum? + et par språk pakker. Endret 2. desember 2009 av frecjoha Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette er litt feilpostet, men uansett står hele prosessen veldig godt og rett-frem forklart på phpBB sin hjemmeside/forum og i systemet i seg selv. Har du forsøkt å lese igjennom det først? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Det har jeg og jeg er på god vei, men stopper opp her: Skal fylle inn div. i installasjonen. The Database Type - the database you will be using. The Database server hostname or DSN - the address of the database server. The Database server port - the port of the database server (most of the time this is not needed). The Database name - the name of the database on the server. The Database username and Database password - the login data to access the database. Hva mener dem med database? hvor finner jeg den? Endret 2. desember 2009 av frecjoha Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Databasen er, som navnet tilsier, et sted der all data samles. Alle poster, medlemmer, innstillinger etc. blir lagret i den. Bruker du et webhotell for dette forumet? I så fall, undersøk med webhotell-leverandøren din om det følger med en databaseløsning. Eller har du satt opp en server på din egen maskin? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 bruker webhotel ja, men finner ingenting om heter db. Er det noe jeg må lage selv og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det må du høre med din leverandør om, eller i det minste si hvilken leverandør det er, så vi kanskje kan grave fram noe info til deg... Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvilket webhotell bruker du? Lenke til kommentar
civdez Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 legg msn min till, så kan jeg ordne det for deg om du ikke får til:) er ikke like lett å få forklart hva man skal gjøre og så gjøre det riktig [email protected] Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Har delevis fått til det selv. http://www.hotbeats.nl/forum Endret 7. desember 2009 av frecjoha Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Siden du sier du delvis har fått det til, hva er det du ikke får til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå