gotark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sitat: "Hadde jeg bare hatt pengene til det, så skulle jeg trent der" -dama Og jeg vet det er sikkert mange som bare sier det, men jeg tror hun mener det. Men det føles ut som om å gå inn i en klassisk felle å faktisk kjøpe et årsbonnement til henne til bursdag eller jul. Jeg sitter med en følelse av at det kan bli brukt mot meg.. Ønsker gjerne innspill fra jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg ville kjøpt henne ett treningskort visst hun ønsket seg det i gave. Men om hun er litt overvektig så kan jo ett treningskort tolkes litt feil. Er selv gutt. Endret 2. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ser problemet med at det lett kan tolkes feil, og treffer du rett jente så kan hun ta det skikkelig ille opp. Men dette er jo tross alt dama di, og hvis det er sånn at hun selv har ytret et ønske om å begynne å trene, så skjønner jeg ikke hvorfor hun skulle bli annet enn glad for den gaven. Men igjen, jenter er ofte umulige å både forutse og forstå... Endret 2. desember 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Huff, det er en god idé, men helt ærlig tror jeg ville satset på noe litt mer romantisk. Har brent meg på det før. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 'Synes du jeg er feit?!' Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sitat: "Hadde jeg bare hatt pengene til det, så skulle jeg trent der" -damaOg jeg vet det er sikkert mange som bare sier det, men jeg tror hun mener det. Men det føles ut som om å gå inn i en klassisk felle å faktisk kjøpe et årsbonnement til henne til bursdag eller jul. Jeg sitter med en følelse av at det kan bli brukt mot meg.. Ønsker gjerne innspill fra jenter. Skjønner det kan ende ille men hvis hun har uttrykt ett ønske om det går det nok bra... Hvorfor ikke kjøpe til deg selv også og trene sammen med henne, det virker mye bedre? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sitat: "Hadde jeg bare hatt pengene til det, så skulle jeg trent der" -damaOg jeg vet det er sikkert mange som bare sier det, men jeg tror hun mener det. Men det føles ut som om å gå inn i en klassisk felle å faktisk kjøpe et årsbonnement til henne til bursdag eller jul. Jeg sitter med en følelse av at det kan bli brukt mot meg.. Ønsker gjerne innspill fra jenter. Ikke kjøp det til jul. Det er den tiden på året man spiser mest, og det vil være det første hun tenker på. Lenke til kommentar
MrWoman Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du kan sikkert kjøpe dette til henne, men som sagt tidligere kjøp noe romantisk også! Noe hun har veldig lyst på eller noe slikt. Du kan jo spørre henne om hun virkelig vil ha et aboonement på en treningsenter. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjöp et til deg selv samtidig. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er jente og jeg hadde absloutt ikke blitt sur dersom kjæresten min hadde kjøpt det. Altså alle har godt av å komme seg i form enten de er feite eller ikke. Synes det var en god ide jeg Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 'Synes du jeg er feit?!' "Nei slettes ikke, men aktivitet skader da ingen. Tenkte vi to kunne begynne sammen. Man får bedre selvfølelse av det og faktisk økt sexlyst. Så joiner du eller skal jeg bruke kortet selv?" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Haha, er bare glad du tok det opp her. UANSETT hvordan du tror det her vil gå, og hvordan hun faktisk kommer til å reagere, så vil det ligge i bakhodet hennes. Hvis hun bare er en ANTYDNING for tjukk (som kvinner selv ser) så blir de nok litt "brydd". Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bare vent til hun har begynt å trene, men ikke har oppnådd synlige resultater på kort tid, da er det din skyld alt sammen. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke kjøp det til jul, men du kan kjøpe det ellers. Det kan være en skikkelig mood-killer på julaften, så kjøp ved en annen anledning, eller spontant. Men kjøp til deg selv i samme slengen. "Jeg husker du sa at du ville trene der, og jeg vil også begynne å trene så jeg kjøpte til oss begge så nå kan vi trene sammen!" Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er jente og hadde blitt kjempeglad for en sånn gave. God julegaveide! Lenke til kommentar
gotark Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for svar. Jeg vet ikke helt hva jeg kommet til å gjøre ennå, men satser nok heller på det som bursdagsgave (uka før jul) og som noen nevner, kanskje faktisk spørre. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke kjøp det til jul, men du kan kjøpe det ellers. Det kan være en skikkelig mood-killer på julaften, så kjøp ved en annen anledning, eller spontant. Men kjøp til deg selv i samme slengen. "Jeg husker du sa at du ville trene der, og jeg vil også begynne å trene så jeg kjøpte til oss begge så nå kan vi trene sammen!" Dette er fasiten. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Enig. Hvis hun uttrykker ønske om at hun har lyst på det men ikke har råd er det jo plusspoeng for deg at du husker det. Si det smurfstafa sa. Hvis hun blir sur da, så har jo du i hvert fall gjort ditt. Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kjøp i vei! men gi i tillegg superfeit sjokolade og /eller noe annet hun ønsker seg ;- ) Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg tror svaret vil variere veldig fra jente til jente. Noen jenter vil ta det negativt, mens andre jenter vil ta det positivt. Jeg har en vennine som pratet om at hun alltid ville trene men ikke hadde tid. Informerte hun om muligheten for hjemmetrening, og at man ikke trengte fancy gymsentere for å trene. Hun endte opp med å kjøpe en tredemølle og brukte den en liten periode og var dritfornøyd og takket meg for hjelpen. Altså positiv respons Hvis jeg derimot nå spør hun om hun har brukt den i det siste får jeg med en gang svaret "Hvorfor det? Hinter du til at jeg er feit/trenger trening?". Hun gjør det med et smil om munnen, men jeg leser hun som at deg ligger litt mening bak det. Altså negativ respons. Det finnes derfor ikke et universelt svar. Jenter vil ta det forskjellig, og det kan til og med variere i henhold til når du gir det. Å følge Smurstafa sitt råd er noe jeg virkelig anbefaler, da det er en safe metode. Men hvis du ikke har råd til å betale for begge, eller råd til å gi en slik gave utenom jul eller bursdag så ville jeg vurdert situsjonen opp mot hvordan du tror dama de er. Hvis du gir det i julegave kan du jo legge med et kort som sier litt om gaven slik at hun ikke får gjort opp sine helt 100% egne meninger. F.eks. litt humor "Husker du hvordan du alltid drømte om å bli en svær boler? Den nye Arnold? Nå har du sjansen! Jeg forventer minst +30kg i muskler innen et halvt år... Ellers kan du jo bare sitte i badstuen hele dagen ". Da legger du kanskje tankene bort fra slanking ved førsteinntrykket av gaven. Men det vil nok variere litt fra jente til jente det også. Endret 4. desember 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå