Phaser_ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da har jeg kommet meg inn her igjen etter en lang pause med flytting og oppussing(mye igjen). Håper jeg får litt bedre tid til å kose meg med hobbyen min nå framover. Her har jeg vært nede i Røykenvika(Randsfjorden) og tatt ett bilde av gamle Randsfjordferja som ligger å bader ifrostrøyk og sol. Pentax k20d sigma 17-70 Lenke til kommentar
Autofokus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noe så usannsynlig overeksponert! Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Noe så usannsynlig overeksponert! Jepp Og det er jo meningen. Men bare for sikkerhetsskyld. På mine tilgjengelige skjermer ser det ut sånn som jeg vil ha det. Ca litt over halve bildets bredde i vannlinjen er utbrent. Håper det ser ca slik ut hos dere også? Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har jo potensiale, men som det sies her så er det utbrent til 1000. Forstår at du vil ha et lyst bilde, selvfølgelig ikke noe galt i det, men det ville vel vært bedre og blendet ned 4-6 trinn og så bruke levels/curves i ettertid for å iallefall få litt detaljer i det utbrente området. Om en ser bort fra det som jeg allerede har sagt, så er det en bra komposisasjon! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fint motiv, men man må skygge for øyenen for å se noe som helst nesten. Desverre, overeksponeringen ødelegger bildet totalt. 75% av bildet er helt hvitt. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 har noen bilder som er mørkere også. Skal Se om jeg får til noe med ett av de. Meningen er att det skal være som tatt ut av en drøm (derfor det lyse) men det vart kansje litt mye denne gangen Prøver igjen til kvelds Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Da har jeg funnet fram noen andre Håper de er litt bedre da Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det var bedre MYE bedre. Likte spesielt godt det nederste. Tok et sekund eller to før jeg skjønte at det hvite til høyre var trær Funker mye bedre når ikke 70% av bildet er utbrent Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg liker det første best. Med god margin. Det siste er pent, men relativt kjedelig. Kanskje det kunne gjort seg med en skarpere åskam, men det er ikke viktig her, synes jeg. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Likte best det siste bildet. Men litt mindre himmel hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Skjønner ikke hvorfor du ikke presenterte de siste først! De to siste der var betraktelig penere og mer effektfull enn det første, "lyshelvete" du la ut Veldig fine bilder, og det siste er min favoritt. Det har vel egentlig alt; teknisk korrekt komposisjon, pene farger, en effektfull frostfølelse, fine kontraster og et spennende motiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå