OLIa Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvorvidt en person er karismatisk påvirker selvfølgelig den personen og hvordan den personen opptrer i den politiske sfære. Hun har oppnådd positive ting for sitt parti gjennom å være en karismatisk frontfigur for partiet. Det er en sak, men det gjør ikke personen og det personen påtar seg mer positiv i seg selv. Tusen Takk det ordner seg Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja kan du svare på spørsmålet... Hvis du i det hele tatt kikker på tråden du prøvde å kapre så ville du nok kanskje fått noen svar. Dog stiller jeg spørsmålstegn ved kapasiteter generelt. Formålet er å finne svar på egenhånd eller ihvertfall ha et utgangspunkt som andre kan utfylle eller komme med kommentarer til. Det er således bare svakt å ønske å få svar på oppgaver uten å bidra noe selv. Hvorvidt en person er karismatisk påvirker selvfølgelig den personen og hvordan den personen opptrer i den politiske sfære. Hun har oppnådd positive ting for sitt parti gjennom å være en karismatisk frontfigur for partiet. Det er en sak, men det gjør ikke personen og det personen påtar seg mer positiv i seg selv. Var overbevist om at jeg hadde kommentert dette. Men dette er et godt eksempel på kognitivt filter, du ønsker av hele ditt hjerte å ikke se positive ting ved Siv Jensen. Dette i hovedsak pga. ditt syn på Israel-Palestinakonflikten vil jeg anta og jeg tviler på om du kan finne noe positivt denne damen har gjort eller noe ved henne. Det er såvidt du klarer å se hennes rolle for hennes eget parti som positiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå