Dr. Chaos Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei. Siden søndag har jeg vært i dårlig form. Jeg har vært preget av hodepine som varierer i intensitet (den går fra å være lett til moderat). Symptom nummer to er at jeg har vondt i svelget. Dette var først bare på venstre side, men i dag er det begge sider. Jeg får også en del slim i halsen, men jeg er ikke tett i nesa. Tidevis har jeg også vært ganske slapp og svimmel også. Problemet er at jeg ikke finner ut hva slags diagnose jeg oppfyller, og det er slitsomt å gå rundt omkring med hodepine og sår hals. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Vel, nå mangler jeg ganske mange av influensa symptomene. Jeg har verken feber, kroppsverk eller tett nese. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da gjenstår det bare å ringe lege..vi er ikke synske... Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, jeg er vel kanskje nødt til det når symptomene ikke gir noe klart bilde om hva det kan være. :/ Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Lege... Å skaffe seg diagnose fra ett diskusjonsforum er ikke nødvendigvis godt for helsa... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Både hodepine og vondt i halsen er typisk for forkjølelse, da. JEg har også fått slim i halsen ved forskjølelse, så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå