mehh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som har Assassin's Creed 2 på pc? Hvordan styrer man? Vurderer og kjøpe det, men hater spill der man styrer anderledes en cs altså med mus og W,A,S,D. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kommer ikke til PC før til neste år Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Trist som det er.. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 AAAA så kjedelig nå som jeg hadde gleda meg Hva er den hvite boksen greia de selger nå da? Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvorfor slipper de alltid spill først på konsoll og sånn 19 000 år senere på pc? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror dessverre at det er litt pga Piratkopiering. Lenke til kommentar
Woodbear32 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 "Ubisoft har kunngjort (via Twitter) at PC-lanseringen er utsatt til første kvartal neste år. Dette skal være for å gi utviklerne mer tid, slik at kvaliteten blir best mulig. På PC har man mengder av maskinvare og uendelige kombinasjoner, og derfor kan testing og finpuss være en tidkrevende affære på denne plattformen." Det er i hvertfall det de har skrevet på Gamer.no Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bare det blir bra så jeg jeg happy. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 AC1 på PC ble styrt med WASD + Mus; siden Xbox-kontrollene i AC2 er nokså identiske med dem i AC1, kan man vel anta at det samme også gjelder for PC. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Så godt som alle spill jeg har spilt styres med WASD. Er såvidt bare noen får barnespill som styres med piltastene... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det geniale med PC-spill, er at du ofte selv kan velge hvilken knapp som skal være hva. Riktignok siden det er så mange til overs.. i motsettning til Xbox der det ville være unødvendig med mange knapper som ikke brukes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå