FlinkeFreddy Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har samme eksamen på tirsdag... Det som også er viktig å huske på; de kapitlene som case-oppgavene omhandlet! spm fra disse kan jeg med 100% sikkerthet si at kommer på eksamen! Gå gjennom de kapitlene samt læringsmålene så blir det bra dette her Hmm, bra poeng Takk! Hvordan kan du være hundre prosent sikker ? Har du kilder, eller er du bare sikker på det, ut ifra dine egne antagelser. Misforstå meg rett, er enig. Lenke til kommentar
moshk Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har samme eksamen på tirsdag... Det som også er viktig å huske på; de kapitlene som case-oppgavene omhandlet! spm fra disse kan jeg med 100% sikkerthet si at kommer på eksamen! Gå gjennom de kapitlene samt læringsmålene så blir det bra dette her Hmm, bra poeng Takk! Hvordan kan du være hundre prosent sikker ? Har du kilder, eller er du bare sikker på det, ut ifra dine egne antagelser. Misforstå meg rett, er enig. Det har alltid vært lagt vekt på de kapitlene som har omhandlet casene. Kan ikke se noen grunn til at de skal gå vekk fra det i år? Dette er også et tips jeg fikk av kompiser som nå går 2. og 3. året. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Najs! Da skal jeg lese ekstra godt på det. Forøvrig, det ble spurt om det var bra å ta med eksempler som har blitt brukt i forelesning. Dette slår positivt ut, noe som kan være verdt å ha i bakhodet. Virker kanskje som en selvfølge, men kunne være de forventet at vi skulle bruke egne eksempler eller ikke eksempler i det hele tatt. De to sistnevnte er altså ikke tilfelle. Noen flere tips ? Kjør på Lenke til kommentar
osloru Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 omg det er såå mye å lese og huske Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Nettguide ftw Lenke til kommentar
SunnyInPhilly Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 For de som går i Nydalen og ikke er like godt i gang med forberedelsene, så kan jeg informere om at jeg har til salgs et dokument med besvarelse på alle kunnskapsmålene i faget, tilsvarende 40 sider. Pugging av de før eksamensdagen kan absolutt skille mellom karakterer. Prisen er 150kr. Tar du kort? Bor i Bergen, så cash vil bli en smule problematisk tror jeg. Nettguide ftw Hvor finner man den? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 bokhandelen å Bi. Til tross for navnet er det ikke digitalt. Sammendrag, skrevet av studieansvarlig. Lenke til kommentar
robin7 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 bokhandelen å Bi. Til tross for navnet er det ikke digitalt. Sammendrag, skrevet av studieansvarlig. Lykke til med kun lesing av studieguide, er du heldig får du kanskje en D. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 helt enig robin. Som jeg har sagt tidligere, er nettguiden kun et verktøy. Men et vanvittig bra verktøy også Brukte kanskje ordet "sammendrag" litt feil. Misforstå meg rett, det er et sammendrag, men "glemmer" en del emner som er viktige.. Lenke til kommentar
Max-Chill Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 MEN; noen som vet hva som menes med; b2b, b2c, b2 government, osv?! satt å bladde gjennom forelesningsnotatene mine i går, men jeg har glemt å notere ned hva det stod for/var. noen som har peiling?? Det du spør om er de ulike hovedtype av markeder som en bedrift retter seg mot. B2B = Business to business B2C = Business to customer B2G = Business to government. I tillegg til disse har vi ressursmarkedet og det globale markedet. Disse 5 er de fem hovedtypene. En bedrift må ha råvarer(ressurs), de må forholde seg til myndighetene, selge/samarbeide med andre bedrifter(B2B) og selge sine produkter til forbrukerne, Business til customer. Kjenner jeg er litt utrygg på denne eksamen. Håper på C, og om jeg er heldig en B. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Noen andre enn meg som føler for å døgne før denne eksamenen ? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvordan ser eksamen ut? jeg planlegger å ta markedsføring på BI i drammen om 2 år, fikk interessen for det etter å ha lært så mye om det på salg service og sikkerhet. Lenke til kommentar
Max-Chill Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen andre enn meg som føler for å døgne før denne eksamenen ? blir nok døgning ja. blir lite lesing da. orker faen ikke mer Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 hehe, nei vet, var rett og slett dårlig i stad. Blackboard er nede i tillegg, så kan ikke se eksempler fra tidligere eksamner. Tror du vi må kunne tegne modeller, eller er de gitt i oppgaven så jobben er å forklare dem ? Lenke til kommentar
osloru Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei. Vet noen om hvordan måle effekten av en kampanje? Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 andre som føler at denne går i dass..? Lenke til kommentar
Mastertarik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ja egentlig så lenge jeg består er jeg fornøyd får satse på neste semester Lenke til kommentar
osloru Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ~Joakim~, Max-Chill Her er vi igjen. Ser ut som vi tre sliter mye Gleder til finans eksamen Lenke til kommentar
Max-Chill Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ~Joakim~, Max-Chill Her er vi igjen. Ser ut som vi tre sliter mye Gleder til finans eksamen Finans eksamen blir mest sannsynlig enda mer FML enn denne. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 finansen og mrk er FML. Tror heldigvis jeg kommer til å få greie karakterer i resten av fagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå