kanin333 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg hadde slike hudflak da jeg var yngre, tror det kom av at jeg tygde på den huden. Men nå er det bare to steker. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 gommen=gane? Utifra Wikipedia er det gommen som er oppe, den myke delen lengst bak og den harde foran. Det var ifølge svenske wikipedia da... Kanskje det heter ganen i Norge, på norsk wikipedia beskrev de gane på lik måte som svenskene beskrev gomm ihvertfall. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis gommen er i taket av munnen, så har jeg også det. Bittelitt mot høyre. Samme sted som meg da, akkurat der kulen på gommen begynner å gå nedover mot tenna... Snåle greier Har faktisk en på hver side. De føles litt ruglende ut. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis gommen er i taket av munnen, så har jeg også det. Bittelitt mot høyre. Samme sted som meg da, akkurat der kulen på gommen begynner å gå nedover mot tenna... Snåle greier Har faktisk en på hver side. De føles litt ruglende ut. En på hver side er ikke normalt, du bør kontakte fastlegen Lurer på hva det er for noe, om det er en skjøt eller ett luftehull eller noe... Kanskje det er en hemmelig gang som forbinder nesa med munnen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis gommen er i taket av munnen, så har jeg også det. Bittelitt mot høyre. Samme sted som meg da, akkurat der kulen på gommen begynner å gå nedover mot tenna... Snåle greier Har faktisk en på hver side. De føles litt ruglende ut. Samme her. Merkelig da. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg har ingenting slikt. Mulig å se et bilde? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Kommer ikke frem med kameraet mitt. ;o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det ække spyttkjertlene da? Og er ikke gommen det som tenna sitter fast i? Typ tannkjøtt og der omkring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå