Sondre Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hele livet har jo hatt to rare flak av hud på begge veggene i munnen. De henger liksom nedover, og hvis jeg bruker tungen kan jeg løfte dem utover. De er ca. 2mm lange, utover, og er ikke noe jeg legger merke til hvis jeg ikke kjenner etter. De ligger rett under kinnene og er rundt 1.5cm på langs. Er det noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 er vel noe alle har? Har det jeg også eller, ville kanskje ikke kalt det hudflak, det har jeg hvert fall ikke Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Kanskje hudflak ikke er det helt rette ordet. Det er ihvertfall en del av munnveggen. Endret 2. desember 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ja, det kan jeg være med på.. rett under kinnbeinet omtrent, på begge sider. Der har jeg noe som kan ligne på det du beskriver. Endret 2. desember 2009 av Pjolter Knicksen Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Rett under kinnbeinet, ja. Minner nesten litt om gjeller. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 WE ARE TEH FISHMENZ! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Haha! Men seriøst, er dette normalt? Har hatt det hele livet uten å tenkt over det. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Siden jeg har det vil jeg tro det er normalt, jeg er jo en såpass normal person *kremt* D: Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har det jeg også. Tror nok dette er ganske vanelig. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har det ikke. Er det nå jeg som er unormal, eller normal? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Kanskje evolusjonen prøver å putte på oss gjeller siden vi er så mye i vann. Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har også disse fishmengjellene Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva? henger jeg etter i evolusjonen??. jeg vil å ha gjeller! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg trodde jeg var den eneste med disse rare greiene Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 No way! We are the secret society of fishmen, so shhhhhh, its top secret you know.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har da alltid hatt gjeller bak pungen , funker fint gjør de også Folk lurer alltid på hvordan jeg holder pusten så lenge. jeg bare setter meg ned i en bøtte vann , ingen slår meg da Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Haha. Kan vel si at dette er ganske normalt da! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har ett lite firkantet innhugg i gommen, kan kjenne det med tunga hvis jeg bøyer den opp.. Har aldri fått sett hva det er men er vanedannende og litt deilig å la tunga gli over dette punktet Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Hvis gommen er i taket av munnen, så har jeg også det. Bittelitt mot høyre. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvis gommen er i taket av munnen, så har jeg også det. Bittelitt mot høyre. Samme sted som meg da, akkurat der kulen på gommen begynner å gå nedover mot tenna... Snåle greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå