Syncronized Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Det vet jeg ikke, men vil tro det. Eneste er retur og garanti da, noe du ikke sitter igjen med. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Sannsynligvis fake, jakken koster $610 fra USA, Sportsnett har den inne til 5699. Hvordan han klarer å selge den for under $200 uten å gå med masse tap skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Sendte inn spørsmål, og selger bekreftet at dette var jakker produsert i Kina og ikke Canada Goose, som jeg originalt trodde. Ikke rart, mtp. at logoen er lik, han kaller det en "bestselger i år" og navnet er så godt som identisk, men Canada-delen er utelatt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Canada Goose er jo ikke så billig i Canada engang, så det sier jo seg selv at det er fakes. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Siden det er en fake jakke så dropper jeg den. Har istede funnet meg en quiksilver, er vel ikke dunjakke. Her er forøvrig jakka, noen som har synspunkter eller erfaringer? Tror dere dette er en varm jakke ? ->LINK<- Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tror dere dette er en varm jakke ?->LINK<- Nei Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Den ser ihvertfall ikke veldig varm ut. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...ryId%3d%26B%3d1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Fikk denne eposten fra nett buttikken etter en forespørsel Respons (Rigmor) - 06/01/2010 13:05 Hei Jakken er både foret og vattert så den er nok varm. Størrelsene skal være "normale" Med vennlig hilsen Kundeservice Rigmor Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Funnet en ny dunjakke her nå, som jeg tror jeg kommer til å kjøpe. Link her : http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= Hva tror dere om denne? Går selve jakka langt nedover kroppen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Stygg og ser ikke særlig varm ut! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Stygg er den vel ikke, kanskje litt kjedelig. Varm ser den også ut synes jeg. Hva med denne dunjakken? : http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Stygg er den vel ikke, kanskje litt kjedelig. Varm ser den også ut synes jeg. Hva med denne dunjakken? : http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= Den var værre Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Den jakken der gjør deg om til en kjip fotballtrener! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 ... som kjører rundt i en gammel Caravelle og spiser bensinstasjonpølser til middag. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er ikke du på utdanningsmesse? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hvordan er det å bestille jakker fra utlandet? Må man betale mva på 25% når det blir stoppet i tollen? Er det mulig å få nett butikken til å markere pakken som " gift " ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er ikke du på utdanningsmesse? Nope, det er vel i februar, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hvordan er det å bestille jakker fra utlandet? Må man betale mva på 25% når det blir stoppet i tollen? Er det mulig å få nett butikken til å markere pakken som " gift " ? Det kommer an på hvilken nettbutikk det er snakk om. De fleste seriøse gjør ikke det. Det er uansett greiere å spør den butikken du skal bestille det fra. Jeg anbefaler deg også å lese tråden denne tråden dersom du ikke er helt sikker på hvordan tollreglene er. Endret 8. januar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hvordan er det å bestille jakker fra utlandet? Må man betale mva på 25% når det blir stoppet i tollen? Er det mulig å få nett butikken til å markere pakken som " gift " ? Toll (10%) og moms (25%) må betales på klær hvis verdien er over 200,- Det hjelper ikke å få butikken til å putte 'gift' på pakken da den Norske stat vil vurdere sendingsnavnet og varens markedsverdi. Den eneste måten å slippe unna på er om varens verdi blir satt under 50$ og avsender bruker et privat navn, noe en særiøs butikken aldri vil gjøre (lovbrudd). Kjøp derfor fra Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå