Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har nå funnet ut at iPhone ikke blir mobilen jeg kjøper meg.. Står nå mellom HTC Hero og Nokia N97. Kanskje teit å lage en ny tråd om dette, men føler kanskje fler sier sin mening da Noen av dere som har en eller, gjerne, begge av telefonene? eller noen som har en klar vinner blandt de to? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er jo veldig forskjelige telefoner. Hva skal du bruke telefonen til, og hva slags funksjoner er viktig for deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er jo veldig forskjelige telefoner. Hva skal du bruke telefonen til, og hva slags funksjoner er viktig for deg? Ja, det er det... Blir mest å send mld, være på nett, ringe, ta bilder (kameraet behøver ikke være bra..bare man ser ansikter ) Lenke til kommentar
iskya Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vet ikke om det er aktuelt for deg, men var og prøvde htc tattoo idag, og den var mye bedre enn jeg hadde inntrykk av; skjermen var veldig responsiv, skulle nesten trodd det var kapasitiv skjerm. Veldig fin mobil, I fell in love Den har samme egenskaper som hero, men er mindre (også mindre skjerm), penere (mener jeg) og har fm-radio noe hero ikke har. Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det andre forskjeller mellom Hero og Tattoo, annet enn størrelse? Hva er forskjellene liksom? Kan du ha færre scenes på Tattoo`n enn Heroen? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det andre forskjeller mellom Hero og Tattoo, annet enn størrelse? Hva er forskjellene liksom? Kan du ha færre scenes på Tattoo`n enn Heroen? Hero har høyere oppløsningen på skjermen. Hero har multi-touch Hero har bedre kamera Det er det jeg kunne se i full fart som var hovedforskjellene.. Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Okei, ja også har vel Hero kapasitiv skjerm, mens Tattoo har resitiv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vet ikke om det er aktuelt for deg, men var og prøvde htc tattoo idag, og den var mye bedre enn jeg hadde inntrykk av; skjermen var veldig responsiv, skulle nesten trodd det var kapasitiv skjerm. Veldig fin mobil, I fell in love Den har samme egenskaper som hero, men er mindre (også mindre skjerm), penere (mener jeg) og har fm-radio noe hero ikke har. den er ikke det, men takk for forslaget Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå var vel emnet HTC Hero kontra Nokia N97 Mini, ikke HTC Tattoo. I denne tråden er det sammenligninger mellom Hero og Tatto, for de som er interesserte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179804 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå