Gå til innhold

HTC Hero eller Nokia N97 Mini?


Gjest Slettet-wFUGfCRd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-wFUGfCRd

Har nå funnet ut at iPhone ikke blir mobilen jeg kjøper meg..

Står nå mellom HTC Hero og Nokia N97. Kanskje teit å lage en ny tråd om dette, men føler kanskje fler sier sin mening da :)

 

Noen av dere som har en eller, gjerne, begge av telefonene? eller noen som har en klar vinner blandt de to? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wFUGfCRd
Det er jo veldig forskjelige telefoner.

Hva skal du bruke telefonen til, og hva slags funksjoner er viktig for deg?

Ja, det er det...

Blir mest å send mld, være på nett, ringe, ta bilder (kameraet behøver ikke være bra..bare man ser ansikter :p )

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er aktuelt for deg, men var og prøvde htc tattoo idag, og den var mye bedre enn jeg hadde inntrykk av; skjermen var veldig responsiv, skulle nesten trodd det var kapasitiv skjerm. Veldig fin mobil, I fell in love :D

Den har samme egenskaper som hero, men er mindre (også mindre skjerm), penere (mener jeg) og har fm-radio noe hero ikke har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd
Vet ikke om det er aktuelt for deg, men var og prøvde htc tattoo idag, og den var mye bedre enn jeg hadde inntrykk av; skjermen var veldig responsiv, skulle nesten trodd det var kapasitiv skjerm. Veldig fin mobil, I fell in love :D

Den har samme egenskaper som hero, men er mindre (også mindre skjerm), penere (mener jeg) og har fm-radio noe hero ikke har.

den er ikke det, men takk for forslaget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...