GSM Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen her som har erfaring med de nye voks skriverene fra Xerox? Opplegget høres ganske intressant ut, og bildekvaliteten ser bra ut Trenger noe som er bedre egnet til å skrive ut store mengder fargedokumenter med enn blekkprinteren jeg har nå Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Disse printerne er vel kun ment for bedrifter? Jeg vet at Steinkjer Kommune har hatt folk til å se på denne teknologien og vurderer å anskaffe. Det må da bety noe? =) EDIT: Med "kun ment for bedrifter" tenker jeg på at de er store maskiner. Endret 2. desember 2009 av Jckf Lenke til kommentar
GSM Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Neida, de finnes som små skrivebords maskiner også, og de er ikke stort større enn en vanlig laserskriver. http://www.office.xerox.com/printers/color...-8560/nono.html Fattern jobber i Xerox, så jeg får gunstig pris, men han hadde ikke peiling på hvordan holdbareheten på utskriftene var. Endret 2. desember 2009 av GSM Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er snakk om blekk i fast form, ikke sant? Lenke til kommentar
tole Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har hatt et par voksskrivere og personlig så synes jeg en god fargelaser eller blekkskriver går dem en høy gang. Voksen den spytter ut legger seg som et relativt tykt og glinsende lag på papiret. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gir en helt grei bildekvalitet, mer glanset syntes jeg enn vanlig laser og blekk. Ikke noe jeg ville brukt for seriøs foto, men greit nok for mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå