zuhl Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Tatt fra diskusjon på Dinside. http://www.dinside.no/php/debatt.php?iid=54821 Har hatt lignende erfaringer selv med dem. Flere som har opplevd slikt med Tele2? For mitt vedkommende blir det ALDRI mer Tele2. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Dette er vel et kjent problem. De regner med at så og så mange prosent ikke gidder å bry seg med at de har blitt flyttet og blir der. Selv om kanskje 1 eller 2 av 10 gidder å bry seg, sitter de alikevel igjen med 8 kunder. Verste selskapet som praktiserer dette er IQ Tele...verste kjeltringselskapet i Norge når det gjelder telefoni! Det var en sak på FBI på NRK for noen måneder siden på akkurat de. (Nå har også IQ Tele satt opp alle prisene sine og er skamdyre på bla. og ringe til mobiler...) En annen ting er at prisgarantien til Tele 2 er bull...1 øre under Telenor på alle prisene og så er de så billige...de fleste sparer så og si ingenting på det. Men Telenor har en stooor drawback; månedsavgiften på telefon som er altfor dyr! Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 En av grunnene til at jeg kun har ADSL via såkalt "renlinje" uten noe aktivt telefon abonnement. Får holde med mobil telefon! Lenke til kommentar
olais Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det jeg ikke forstår er at de får holde på slik uten at det får konsekvenser for dem. Er ikke dette straffbart da? Er det ikke forsøk på svindel? Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ble lurt av TELE2 for ca. 2 år siden til å tegne mobiltelefon abonnement. Skulle slippe å betale månedlig avgift i 1 år. Det de ikke sa til meg var at det medførte at fasttelefonen dermed også ble overført til TELE2. Oppdaget dette før jeg signerte kontrakten, og returnerte standardskjema for angring av kjøp. Men nei da de hjalp ikke. Flyttemelding kom, og jeg ringte. Snakket med TELE2 folk ca. 4 forskjellige steder i Norge. Sendte brev, på brev. Fikk svar om at ting skulle gjøres. Til slutt fikk jeg brev om at jeg ikke var kredittverdig og at jeg derfor ikke var ønsket som kunde. Ringte og og sjekket hvor de hadde det fra. Fikk beskjed om at det var feil, og at de ønsket meg som kunde allikevel. Jeg ba dem dra til he..... Skulla ha sendt dem regning på all tida jeg brukte på å bli kvitt pesten. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg ba dem dra til he..... Skulla ha sendt dem regning på all tida jeg brukte på å bli kvitt pesten. Må si meg enig her.... Som om jeg skulle ha sagt det selv. Mine problemer med Tele2 anså jeg tilslutt som en pest og en plage. Men ble kvitt dem tilslutt. Puh ...! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 har samme erfaring... de ringer stadig vekk... vi er adsl kunder hos dem, og hus telefon... men de ringer HELE tiden tilbake og lurer på om vi vil bytte mobil abbonentene... vi har i den senere tid lagt på eller blirr forbannet... men det hjelper svært lite.. fikk seneste telefon fra dem i forrige uke... adsl'en deres suger.. kan ikek kople meg opp mot smpt serveren.. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg var en av de heldige kundene som tele2 etterfakturerte mobil sms meldinger i en periode på 1,5 år. fikk hele tiden sms på den måntlige regninga mi, men plutselig en dag fikk jeg en megaregning på 5082kr. tele2 innrømte at det var en teknisk feil, men jeg måtte allikevel betale den, sendte brev til teleklagenemda, og etter ett halvt år fikk jeg brev fra teleklagenemda på ett tele2 papir!!!(?) om at jeg hadde tapt saken og måtte betale. jævlig surt, i og med at tele2 innrømte skriftlig at det var deres feil. betaler fortsatt på den jævla dritt regninga. aldri mer tele2 for meg. hadde også isdn internett abbonemanget mitt der, telenor hadde på det tidspunktet billigre tellerskritt en tele2, jeg skrev mail tiøl dem og lurte på hvorfor prisgarantien ikke gjaldt lengre, men neida, den hadde de fjerna så den gjaldt heretter kun på fast telefoni, jeg sa da at om jeg ikke fikk billigre enn telenor, så kom jeg til å bytte. da fikk jeg den hyggelige tilbakemeldingen at hvis jeg ville bytte måtte jeg endelig gjøre det, det var mitt tap. selvsagt bytta jeg snakker om å sette pris på trofaste kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå