Gå til innhold

Tjene 10,000g Fort :o

Anbefalte innlegg

Vær RL i et raid, helst der det dropper noe bra. Istedefor /roll, selg all looten til høystbydene. Alternativt join en PuG, hvis du vinner noe, selg det til en annen i raidet.

Fikk 6k for en Illustration jeg vant i OS25 av en spriest som virkelig ville ha den ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn som en kis som kjører et såkalt GDKP run i ToC25 hver tirsdag, og det pleier visstnok å bli rundt 50-70k i potten, da folk bidder opp til 20k på items som Death's Choice, Dual Blade Butcher og lignende.

I et run for noen uker sida som en annen fyr lagde, stakk RL av med 54k gull :> blei nok serverchange på han. Ganske viktig at RL er trusted for et sånr run :p

Lenke til kommentar

Pvp er det jeg tjener gull på. Ikke fordi det er best, men fordi det er morsomt samtidig som det får penger i kassa.

Med en premade kan du mekke over 1k pr dag, bare på pvp.

Så hvis du leker litt på AH samtidig, så har du 10k på 4-5 dager lett.

AHfarming krever litt forarbeid, flaks og litt egenkapital! Det er forresten enormt lærerikt, siden økonomien fungerer helt likt irl =)

Edit: Leif

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar
Pvp er det jeg tjener gull på. Ikke fordi det er best, men fordi det er morsomt samtidig som det får penger i kassa.

Med en premade kan du mekke over 1k pr dag, bare på pvp.

Så hvis du leker litt på AH samtidig, så har du 10k på 4-5 dager lett.

AHfarming krever litt forarbeid, flaks og litt egenkapital! Det er forresten enormt lærerikt, siden økonomien fungerer helt likt irl =)

Edit: Leif

Please elaborate.

Lenke til kommentar

Litt avhengig av hvilken server etc så kan jo det å kjøpe gems og cutte dem for så å selge de videre være en grei måte, hvertfall på RC så ligger uncut cardinals på 150ish mens de man har cutta til str/SP/ArP ligger på 180-200g stykk. Og siden serveren er så sinnsykt overpopulated så selges gemsene nesten like fort som man kan legge de ut.

jeg kunne sikkert tjent noen 1000g om dagene bare ved å gjøre det, med typ 10min played hver dag. Hjelper veldig at jeg har folk i guilden som cutter gratis for meg og somregel kan stille opp med en gang jeg spør ;O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...