Gå til innhold

Tjene 10,000g Fort :o

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og en annen har veddemål om hvem som kan tjene 10,000g fortest. Han andre har allerede rundt 3000g siden forgårs og jeg sliter med mine 700 siden jeg ikke har spilt så mye. Den som taper må farge håret svart og to andre ting som jeg ikke vil nevne.

Noen som vet hvordan jeg kan tjene bra med penger, fort? Vil virkelig se han andre med svart hår ^^

Proffs: 450 Mining , 425 Herb , 420 Tailoring.

Chars: 80 Druid (2k dps) Feral / Resto, 80 Paladin (2,9k dps) Retri / Prot, 80 Warlock (4,5k dps) Destro / Affliction.

Akkurat nå driver jeg med mining i Icecrown med Routes, Gathermate og Gathermate_data. Men dette går ikke fort nok. Noen som kan hjelpe meg?

Ps: Veddemålet går på '/played og ikke "tid".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan få 10 000 gull av meg hvis du farger håret sort!

Hehe . Bryr meg ikke så mye om pengene, det er vel heller gleden av å se han andre med svart hår ;)

En gang hadde vi et annet veddemål, og da var det å barbere seg til måne. Tapte.. Vil ha revenge !

Det går på /played? AH!

Som at hvis jeg har 1dag played og 9k og han andre har 10k og 1dag og 5 timer, vinner jeg ;)

Lenke til kommentar

Vel - scan gjennom AH etter gode kjøp og videreselg. Mens du venter på nye auctions/at de skal selge, fly rundt og mine (har du ikke 380%?).

Det du kan gjøre er å kjøpe med en alt (dersom du har andre penger der), for ikke å måtte risikere å miste tjente penger på bomkjøp/bunden kapital.

Lenke til kommentar
Vel - scan gjennom AH etter gode kjøp og videreselg. Mens du venter på nye auctions/at de skal selge, fly rundt og mine (har du ikke 280%?).

Det du kan gjøre er å kjøpe med en alt (dersom du har andre penger der), for ikke å måtte risikere å miste tjente penger på bomkjøp/bunden kapital.

:dremel:

Men joa, det er som Lycan sier, den raskeste måten er via AH.

Lenke til kommentar
Vel - scan gjennom AH etter gode kjøp og videreselg. Mens du venter på nye auctions/at de skal selge, fly rundt og mine (har du ikke 280%?).

Men hvordan? Har prøvd Auctioneer mer jeg ender oftest opp med 200g + på noen timer ..

Lenke til kommentar

380% movement speed, altså +280%. ;) Begge deler er korrekt, de omtaler bare et annet referansepunkt.

Lenke til kommentar

Selv har jeg en alt som står i Orgrimmar og scanner AH 2 til 3 ganger om dagen. Du trenger i alle fall 2 ganger om dagen scanning av AH for å få et korrekt bilde av hva som selger, ikke selger og hva som er verd å investere i.

Holder meg unna mye som f.eks ores, clothes og leather. Grunnen er at disse svinger så mye i pris at det du kjøper ut av dem kan falle i løpet av timer, noe som vil gi mer tap enn gevinst.

På min server holder jeg mye mye til eternals og gems. Eternals brukes i veldig mange proffesions både tailoring, enchanting, blacksmithing og leatherworking. Pluss mer naturligvis. Er alltid noen som har bruk for en eternal eller 2. Gems brukes og av mange forskjellige yrker og kan være verd å få med seg. Spesielt i dag kan man tjene godt på gems som Monarch Topaz og andre gems som brukes til transmutation. Lesser gems fra Northrend kan man og tjene godt på ettersom det er mange yrker som bruker disse.

Har tjent godt på AH i det siste og takket være AH trenger jeg ikke gjøre så mange dailies for å få meg penger, trenger bare å sjekke orcen min i ny og ne. Dessverre hos meg har AH kræsjet litt så tjener bare rundt 150G om dagen på AH nå, så ikke mye. Har en del items som jeg venter med til litt bedre tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...